Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Subscribe
TikTok & Gen Z: Πως η Έντονη Παρουσία της Γενιάς αυτής στην Εφαρμογή έχει Επηρεάσει τον Χώρο της Μόδας

TikTok & Gen Z: Πως η Έντονη Παρουσία της Γενιάς αυτής στην Εφαρμογή έχει Επηρεάσει τον Χώρο της Μόδας

Home Fashion
Sofia Palli

Sofia Palli

Reading Time: 4 minutes

ShareTweetPin
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Είτε βρίσκεστε στο TikTok είτε όχι, σίγουρα έχετε ακούσει γι’ αυτή την εφαρμογή μιας και έγινε viral μέσα στο 2020. Το συγκεκριμένο app δημιουργήθηκε από την ByteDance και σύμφωνα με μία έρευνα του Datareportal που έγινε τον Σεπτέμβριο του 2020, η εφαρμογή έχει πάνω από 800 εκατομμύρια χρήστες. Άνθρωποι σχεδόν όλων των ηλικιών δημοσιεύουν κωμικά βίντεο, χορευτικά ή τραγουδιού, hacks αλλά και συμβουλές καριέρας. Μπορούμε να πούμε με σιγουριά πλέον ότι το TikTok έχει φέρει την επανάσταση όσον αφορά τη δημιουργία περιεχομένου και το marketing σε όλους τους τομείς. Ένας τομέας που θα μελετήσουμε στο σημερινό άρθρο είναι αυτός της μόδας και πως έχει επηρεαστεί αυτή από την εφαρμογή σε συνάρτηση με τη Generation Z.

Ο μέσος χρήστης του TikTok είναι μεταξύ 16 με 24 χρονών σε αντίθεση με του Instagram που είναι από 25 και πάνω.To αναφέρω αυτό γιατί η Generation Z καλύπτει το προαναφερόμενο φάσμα ηλικιών στο Tiktok και η δική της έντονη ενασχόληση με τη πλατφόρμα έχει σηματοδοτήσει μια νέα εποχή ελευθερίας της μόδας. Brands όπως οι Saint Laurent και Louis Vuitton μεταδίδουν ζωντανά τις επιδείξεις μόδας τους μέσω του app, και σχεδιαστές, στυλίστες και άλλα ταλέντα ανακαλύπτονται μέσω των δημιουργικών βίντεο TikTok που δημοσιεύουν.

Αν και οι influencers ως προωθητές μόδας δεν αποτελεί κάποια νέα ιδέα, για το TikTok όμως είναι ένα αρκετά νέο έδαφος. Ο Kudzi Chikumbu, διευθυντής της κοινότητας δημιουργών στο TikTok, αναφέρει πως η μόδα είναι νόμιμη στο TikTok κι ότι ξεπερνά τα ρούχα και τη δημιουργική έκφραση. Το TikTok είναι ένα μέρος για χαρά και δίνει στη βιομηχανία της μόδας έναν εντελώς νέο τρόπο προβολής της τέχνης και της προσωπικότητάς της.

Κυρίως για τη Generation Z,η εφαρμογή έγινε γρήγορα ένα εργαλείο εξερεύνησης της μόδας και του προσωπικού στυλ, καθώς οι χρήστες πειραματίζονται με ρούχα χωρίς τον περιορισμό της δημόσιας κρίσης ή των γενικών στυλ που κυκλοφορούν γύρω τους. Μια κατηγορία στυλ που έχουν διαδώσει μέσω της εφαρμογής είναι για παράδειγμα η Y2k, που αποτελεί συντομογραφία για το Year 2000, και η οποία βασίζεται στη τεχνολογικοποίηση που παρουσιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Χαρακτηρίζεται από μια αισθητική πολυτέλειας και διασκέδασης, χρωματισμένη με αναφορές στην pop κουλτούρα όπως είναι η ταινία Mean Girls και η τραγουδίστρια Britney Spears. Μέσα από το Y2K τονίζονται τα low rise τζιν, τα δερμάτινα παντελόνια και τα mini bags.

Επιπλέον, πριν από το 2020, τάσεις όπως το δέρμα, τα φτερά, το neutral ή το hot pink, ήταν σχετικά εύκολο να ακολουθηθούν, ενώ πέρυσι οι χρήστες της Gen Z στο TikTok και το Depop ξεκίνησαν τη διοχέτευση νέων τάσεων, δημιουργώντας αισθητικές όπως το cottagecore και το dark academia, επηρεάζοντας τις αγορές των νεότερων καταναλωτών. Η πρώτη τάση μάλιστα έχει πάνω από 4,6 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok και οι βασικοί δημιουργοί του είναι λογαριασμοί όπως το @aclotheshorse και το @hereatthecottage που έχουν 673k και 357k ακόλουθους, αντίστοιχα.

source_ aclotheshorse on TikTok-BEAUTYMAGIC

Οι τάσεις του TikTok φαίνονται στις αγορές που γίνονται στο Depop, όπου το 90% των χρηστών ανήκει στη Generation Z. Σε συνδυασμό με την άνοδο της τάσης του cottagecore που αναφέρθηκε παραπάνω, η αναζήτηση για τον συγκεκριμένο όρο στο Depop αυξήθηκε κατά 900% μεταξύ της περιόδου Μαρτίου και Αυγούστου 2020. Ο αυξημένος χρόνος στο σπίτι λόγω της πανδημίας έχει ενισχύσει τον αριθμό αυτών των κινήσεων που κατευθύνονται από τους καταναλωτές και επωφελούνται τα brands των οποίων η αισθητική ταιριάζει στις τάσεις, όπως το LoveShackFancy, που ειδικεύεται στα prairie φορέματα και στις μπλούζες gingham που σχετίζονται με την αισθητική της εξοχικής κατοικίας του cottagecore, αλλά και e-tailers μόδας όπως η εταιρεία Missguided, ξεκίνησε να τους μιμείται με αστραπιαία ταχύτητα.

Με την Gen Z να θέλει πλέον να φτιάχνει ρούχα στο σπίτι, το πλέξιμο με βελονάκι ήταν μια τάση από τον περασμένο Μάρτιο στο Depop. Μέχρι τον Ιούλιο, η αναζήτηση αυτή αυξήθηκε σχεδόν κατά 500%  και κορυφώθηκε την περίοδο που το Harry Styles crochet challenge έγινε viral στο TikTok. Αναμένεται ότι το κίνημα DIY θα συνεχιστεί έως το 2021 για τη γενιά Z, ακόμη και αν οι βασικές τάσεις υποχωρούν.

source_ hereatthecottage on TikTok -BEAUTYMAGIC

Αυτός ο νέος τρόπος επικοινωνίας της Gen Z στο TikTok δείχνει ένα πιο open-minded χώρο της μόδας με προσωπικότητα. Η κύρια ιδέα των ανθρώπων που ανήκουν σε αυτό το γκρουπ είναι να δείξουν ότι ο καθένας έχει στυλ και όσο περισσότερη δημιουργικότητα έχει, τόσο μεγαλύτερη τάση θα γίνει αυτό που δείχνει. Αυτή η ένωση της πλατφόρμας με τη μόδα αναδιαμορφώνει την έννοια της μόδας, υπαγορεύοντας νέες τάσεις. Με αυτήν τη νέα μέθοδο κατανάλωσης, τα fashion brands που δεν έχουν ακόμη ακολουθήσει το ρυθμό του Tik Tok θα πρέπει να ανασυγκροτηθούν αν θέλουν να επικοινωνήσουν με το νεότερο κοινό.

Η γενιά Z, εμπνέεται όλο και περισσότερο από τη μόδα και τις τάσεις που έχει γεννήσει η πλατφόρμα. Έχουν δημιουργηθεί νέα προφίλ που προσφέρουν μόνο συμβουλές και πληροφορίες μόδας, με βασικό συντελεστή όλων αυτών το πάθος για τη μόδα. Ένα από τα brands που έχει εισέλθει στη πλατφόρμα είναι το brand Calvin Klein, το οποίο εμφανίστηκε στην πλατφόρμα το 2019 με βίντεο μοντέλων και τραγουδιστών που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη μάρκα.

Εν ολίγοις, το TikTok, με τις συνεχόμενες τάσεις που δημιουργεί στη μόδα, έχει παγιωθεί στη συλλογική συνείδηση των ανθρώπων και κυρίως αυτών που ανήκουν στη γενιά Z καθώς αποτελούν τη πλειοψηφία των χρηστών. Δείχνει πως η μόδα μπορεί να είναι πολλά πράγματα, κυρίως δημιουργική, επαναστατική αλλά και πως οι τάσεις από το παρελθόν επαναλαμβάνονται αλλά παρουσιάζονται σε πιο μοντέρνες εκδοχές τους.

source: https://newslondry.com/how-tiktok-changed-fashion-this-year/

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Tags: appGen ZTikTok

Related Posts

influencer - beautymagic.gr
Fashion

«Τι Δήλωσες στο Μηχανογραφικό;» «Influencer!»

17/10/2021
Milano Fashion Week SS22 - beautymagic.gr
Fashion

Milano Fashion Week SS22: Streetstyle και Fashion Shows στη Μετά Covid Εποχή

09/10/2021
fashion statements -beautymagic.gr
Fashion

6 Fashion Statements που σε Αφορούν

06/10/2021
sustainability - beautymagic.gr
Fashion

Μόδα Χωρίς Σεζόν για Περισσότερη Βιωσιμότητα

04/10/2021
No Result
View All Result

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

  • 10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Βαφή μαλλιών στο σπίτι: Πάρτε πινέλο, φορέστε παλιό t-shirt και ξεκινάμε!

    3 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μάθαμε τι κάνουν οι top δερματολόγοι στο σπίτι τους για τέλειο δέρμα

    2 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ανανέωση της ντουλάπας επιβάλλεται!

    173 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πώς να οργανώσετε τα καλλυντικά σας!

    74 shares
    Share 0 Tweet 0
Next Post
Τι να Προσέξεις το 2021 στις Μάρκες που Επιλέγεις

Τι να Προσέξεις το 2021 στις Μάρκες που Επιλέγεις

op Fashion Influencers-BEAUTYMAGIC

Η Επίδραση των 10 Top Fashion Influencers στο Μάρκετινγκ της Μόδας

snow outfit-BEAUTYMAGIC

Ιδέες για το πιο Εντυπωσιακό Snow Outfit

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Useful links

  • Home
  • About Us
  • Contact

Magazine

the spring issue 2021 - beautymagic.gr

Κατεβάστε το Ηλεκτρονικό μας
Τεύχος ΔΩΡΕΑΝ

© 2020 beautymagic all rights reserved.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact

© 2020 beautymagic all rights reserved.

The Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

✕
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Read moreOkNo