H βιομηχανία της μόδας αντιπροσωπεύει τη τρίτη υψηλότερη πηγή παγκόσμιας ρύπανσης, μετά από τη βιομηχανία πετρελαίου και της γεωργίας, σημειώνοντας το 10% των εκπομπών άνθρακα της ανθρωπότητας, ενώ μόλις το 85% των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων καταλήγει κάθε χρόνο στη χωματερή.
Η καταναλωτική συνείδηση τείνει να μεγεθύνεται σε παγκόσμιο επίπεδο και η luxury αγορά ανακτά τις δυνάμεις της μέσω της ανεύρεσης νέων εναλλακτικών βιώσιμων υλικών. Καταναλωτές αλλά και επενδυτές μπαίνουν στη διαδικασία αντικα-τάστασης πρώτων υλών, καθώς η πίεση άμεσων ενεργειών και λύσεων μπαίνει σε πρώτη μοίρα. Το 2021 κρύβει αναμφισβήτητα ευχάριστες εκπλήξεις και παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση έχει έρθει πια η ώρα της δράσης, μέσω της βιομηχανικής επανάστασης και της απαραίτητης ενσωμάτωσης καινοτόμων δυνητικών στρατηγικών.