Fashion Lovers, λάτρεις των ανακατατάξεων και του “φρέσκου” αέρα δημιουργικότητας, έφτασε η στιγμή που περιμένατε. Ο Σεπτέμβρης των αλλαγών όχι μόνο δεν είναι προ των πυλών πλέον, αλλά με το πέρας του έχει φέρει μαζί του νέες, ενδιαφέρουσες συνεργασίες που θα σας συναρπάσουν. Κάποιες θα μας εκπλήξουν θετικά δείχνοντας καινοτομία και θα σπάσουν το “comfort-zone” ενώ άλλες θα μας εντυπωσιάσουν με τα σχέδια που έρχονται. Gucci, Dior, Zara είναι μερικά μόνο από τα “ονόματα” που θα μας κερδίσουν με τις καινούργιες τους καμπάνιες.
Και.. Μιλώντας για Gucci, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τον αισθησιασμό, την μυστικότητα και τις σκοτεινές επιθυμίες που χαρακτηρίζουν την νέα Aria campaign την οποία παρακολουθούμε να εκτυλίσσεται στο Savoy Hotel, στο Λονδίνο. Πρόκειται για το μέρος όπου ο ιδρυτής του οίκου, Guccio εργάστηκε ως νέος. Ο Creative director είναι ο Alessandro Michele, ενώ art director ο Christopher Simmonds. Εκείνο που μας καθηλώνει είναι ότι πρωταγωνιστούν οι αγαπημένοι Maneskin, η Ιταλική μπάντα που κέρδισε όλη την Ευρώπη με την rock συμμετοχή της στην Eurovision, η οποία τους χάρισε τελικά την πρώτη θέση, αλλά και το αντισυμβατικό μοντέλο Kristen McMenamy. Είναι μία συνεργασία που θα κορυφώσει σίγουρα την φρενίτιδα που ακολούθησε την νίκη των Maneskin και οι fans τους αδιαμφισβήτητα θα την λατρέψουν.
To.. Next Collaboration που θα συζητηθεί αρκετά είναι εξίσου δυνατό και έχει άρωμα ποδοσφαίρου. Η ομάδα “Paris Saint-Germain” κέρδισε τον οίκο Dior και μαζί θα δημιουργήσουν την νέα του γκαρνταρόμπα. Για τις επόμενες δύο σεζόν ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Ανδρικής collection του οίκου Kim Jones έχει δημιουργήσει τόσο τις casual όσο και τις επίσημες εμφανίσεις της ομάδας. Το καθημερινό outfit περιλαμβάνει ένα Harrington jacket, ένα πλεκτό πουλόβερ, ένα μπλουζάκι πόλο, παντελόνι και τα γνωστά “Explorer Derbies” του οίκου. Κάθε κομμάτι έχει κεντημένο το σήμα της PSG. Όσο για το επίσημο look, αποτελείται από ένα cashmere παλτό, jacket, μπλούζα, παντελόνι και τα αντίστοιχα “derbies” υποδήματα. Η λεπτομέρεια που παρατηρείται είναι ότι κάθε παπούτσι έχει στην σόλα του ανάγλυφο με τον αριθμό της φανέλας του αντίστοιχου παίκτη.
Η τελευταία συνεργασία που θα αναλύσουμε για τον μήνα αυτό είναι πιο οικεία και λιτή, καθώς.. Μας παραπέμπει σπίτι, χωρίς όμως να περιορίζεται μονάχα εκεί. Πρόκειται για την Ζara & Zara Home η οποία έκλεισε συμφωνία με την KASSL EDITIONS, ένα brand με καλτ χαρακτήρα. Πρόκειται για μία σχεδιαστική κολεκτίβα που δημιουργήθηκε το 2018 με αφορμή ένα fisherman’s coat. Ως προς την κατεύθυνση της μάρκας για τα αντικείμενα για το σπίτι, είναι γνωστό πως δημιουργήθηκαν από το πρώτο pillow sofa που εμπνεύστηκαν. H collection τους θα επικεντρωθεί στα υφάσματα με μεγάλους όγκους όπως για παράδειγμα τα καπιτονέ μπουφάν ενώ τα αξεσουάρ έχουν επικεντρωθεί σε nude, απλούς τόνους.
Όσο αφορά τα οικιακά είδη, θα ακολουθήσουν την ίδια χρωματική παλέτα, σε σκούρους ωστόσο τόνους. Η νέα κολεξιόν είναι διαθέσιμη από τις 12 Σεπτεμβρίου αφού έχει προηγηθεί η παρουσίαση της στην έκθεση Salone Del Mobile 2021. Το ready to wear κομμάτι θα διατεθεί αποκλειστικά online ενώ τα είδη σπιτιού μπορείτε να τα βρείτε και σε φυσικά καταστήματα. Πρόκειται για μία capsule συλλογή που οπωσδήποτε μας κεντρίζει την προσοχή αφού το brand, επέλεξε μία ανερχόμενη δύναμη και όχι κάποια πολυτελή μάρκα που έχει ήδη εδραιωθεί στον χώρο στο πέρας του χρόνου και αυτό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί παρά μόνο ως κάτι πολύ θετικό.
Κλείνοντας, οι συνεργασίες που ήδη συζητήθηκαν αντικατοπτρίζουν το δυναμικό ξεκίνημα της σεζόν. Πρόκειται για μία άκρως παραγωγική χρονιά και αναμένεται να δούμε νέες ιδέες και δημιουργίες που σίγουρα θα μας ενθουσιάσουν.