Η Loreal για μια ακόμη χρονιά φέρνει κοντά μας το διαγωνισμό “Loreal Brandstorm”, στον οποίο φοιτητές από όλο το κόσμο ψάχνουν την επόμενη καινοτομία που θα αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία.
Ο Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President Human Relations της Loreal ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: “Στη Loreal, είμαστε πεπεισμένοι ότι οι νεότερες γενιές έχουν στα χέρια τους τα κλειδιά του μέλλοντος. Σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας εξαιτίας της πανδημίας COVID-19, η L’Oréal έχει δεσμευτεί περισσότερο από ποτέ να στηρίξει τους νέους στην αρχή της επαγγελματικής τους ζωής, προσφέροντας μια επαγγελματική εμπειρία που θα τους επιτρέψει να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν.”
Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός όμως δεν είναι ούτε συνηθισμένος ούτε ίδιος με τους προηγούμενος Loreal Brandstorm. Εκτυλίσσεται διαδικτυακά, προσφέροντας μια συναρπαστική εμπειρία και επίσης, οι digital experts της L’oreal θα είναι οι μέντορες των φοιτητών, βοηθώντας τους με την μακρόχρονη πείρα τους στο χώρο του λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου. Δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι φέτος για πρώτη φορά, οι διαγωνιζόμενοι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τρεις υποκατηγορίες θεμάτων επάνω στα οποία θα αναπτύξουν την ιδέα τους: Την εφεύρεση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, την εφεύρεση νέων επιχειρηματικών μοντέλων και την εφεύρεση νέων εμπειριών εμπνευσμένες από την τάση της ψυχαγωγίας.
Οι διαγωνιζόμενοι από όλες τις χώρες θα παρουσιάσουν την ιδέα τους σε κριτική επιτροπή που αποτελείται από μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Loreal, όπως την Barbara Lavernos, Executive Vice-President Chief Technology and Operations Officer, την Lubomira Rochet, Chief Digital Officer και τον Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President, Human Relations.
Η νικήτρια ομάδα θα λάβει το βραβείο Loreal Intrapreneurship και θα υλοποιήσει την ιδέα σε ένα ταξίδι στο Παρίσι στα κεντρικά της Loreal στο Station F,το μεγαλύτερο startup campus στο κόσμο. Οι digital experts της L’Oréal αλλά και πολλοί εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι από το παγκόσμιο οικοσύστημα τεχνολογίας της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας ModiFace, παγκόσμιου ηγέτη στην τεχνολογία AR και AI για τη βιομηχανία ομορφιάς, θα παρέχουν συμβουλές με πρακτική καθοδήγηση.
Ο διαγωνισμός αποσκοπεί στο να υποστηρίξει τις αξίες της Loreal, όπως την καινοτομία, την εύρεση πνεύματος, το επιχειρηματικό πνεύμα, το πάθος, την αναζήτηση για αριστεία και την υπευθυνότητα.
«Ανεξάρτητα από τη σχολή ή το πανεπιστήμιο, ανεξάρτητα από το αντικείμενο ή το υπόβαθρο, καλούμε κάθε φοιτητή να συμμετέχει στον διαγωνισμό Brandstorm 2021 και να παίξει αυτό το συναρπαστικό παιχνίδι. Με αυτήν την έκδοση, ανυπομονούμε να οικοδομήσουμε γέφυρες μεταξύ της νέας γενιάς και του επαγγελματικού κόσμου, ενθαρρύνοντας τους φοιτητές να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους, να εξερευνήσουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες και να μάθουν να εργάζονται σε μια ομάδα», δήλωσε η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal.
Τρόπος συμμετοχής στον ελληνικό διαγωνισμό:
Όλοι οι προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές με 0-2 χρόνια προϋπηρεσία, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή και ίσως να δουν την ιδέα τους να υλοποιείται στα κεντρικά της Loreal στο Παρίσι.
Τα βήματα είναι τα εξής:
- Συγκέντρωσε την ομάδα σου.
- Εγγραφείτε και καταθέστε την ιδέα σας έως 20/3/21.
- Λάβετε μέρος στην ελληνικό τελικό τον Απρίλιο 2021.
Η νικήτρια ομάδα θα διαγωνιστεί στα διεθνή ημιτελικά, για να κερδίσει μια θέση στον τελικό, στο Παρίσι.
«To gaming, το live-streaming, η επαυξημένη πραγματικότητα και οι ψηφιακές υπηρεσίες πρόκειται να μετατρέψουν την εμπειρία των διαδικτυακών αγορών σε κάτι εντελώς νέο, πολύ πιο συναρπαστικό, διαδραστικό, διασκεδαστικό, κάτι ανάμεσα σε τηλεοπτικό show, φεστιβάλ ζωντανής μουσικής και βιντεοπαιχνίδι. Σε αυτήν τη νέα έκδοση του Brandstorm, προσκαλούμε τους φοιτητές να ανταποκριθούν στην πρόκληση της επανεφεύρεσης της διαδικτυακής εμπειρίας αγορών μέσω της ψυχαγωγίας. Ανυπομονώ να ανακαλύψω τις συναρπαστικές ιδέες που θα σκεφτούν» δήλωσε η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το https://brandstorm.loreal.com/
Η ευκαιρία να δημιουργήσεις μια καινούργια τομή στην εμπειρία του beauty shopping είναι εδώ. Τι περιμένεις;;