Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Subscribe
It’s Game On!

It’s Game On!

Η Σχέση της Βιομηχανίας της Μόδας με τα Gaming Apps και η Ανάλυση του Φαινομένου Covet Fashion.

Home News & Analysis
Sofia Palli

Sofia Palli

Reading Time: 4 minutes

ShareTweetPin
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Μπείτε σε οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο, είτε αυτό είναι τρένο, είτε αεροπλάνο είτε λεωφορείο και δεν υπάρχει περίπτωση να μη δείτε κάποιον που να παίζει κάποιο παιχνίδι στο κινητό του. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μπήκαν πάρα πολύ γρήγορα στη ζωή μας και σύμφωνα με την Newzoo, φέτος προβλέπεται η παγκόσμια αγορά τους να ξεπεράσει τις 146 δισεκατομμύρια λίρες.

Όμως, μεγαλύτερη έκπληξη αποτελεί το γεγονός ότι μια έρευνα που έγινε το 2019,  έδειξε ότι το 63% των καταναλωτών των παιχνιδιών για κινητά είναι γυναίκες. Σύμφωνα με μια άλλη έρευνα της Mediakix, το 60% των female gamers παίζουν καθημερινά mobile games. Επιπλέον, το 50% των γυναικών κάτω των 30 παίζουν βιντεοπαιχνίδια, αλλά η μέση ηλικία ενός female gamer είναι τα 36.

pexels-anna-shvets-BEAUTYMAGIC

Η βιομηχανία προσπαθεί να προσαρμοστεί σε αυτήν τη δημογραφική αλλαγή, μιας και οι γυναίκες παίκτριες έχουν 79% περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν μια αγορά εντός εφαρμογής,  είτε πρόκειται για αγορά εικονικού νομίσματος, ζωών ή διαμαντιών, ανάλογα το παιχνίδι, και τα Brands προσπαθούν να επωφεληθούν από αυτό. Επιπρόσθετα, με την Gen Z να μη μπορεί πλέον να ξεχωρίσει την online από την offline ζωή της, οι επιχειρήσεις σπεύδουν να εφαρμόσουν το λεγόμενο “Gamification” στις εμπορικές τους στρατηγικές. Η Goldman Sachs εκτιμά ότι η αξία της τεχνολογίας της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας θα ανέρχεται πάνω από 80 δισεκατομμύρια μέχρι το 2025.

Η βιομηχανία της μόδας, δεν αποτελεί εξαίρεση από τον νέο κανόνα της παιχνιδοποίησης, μιας και θέλει μέσω αυτού να συνδεθεί με τους νεότερους και κυρίως με το γυναικείο κοινό.

Γιατί όμως τα fashion related games έχουν γίνει τόσο in; Ένας λόγος είναι  ότι πλέον περνάμε πάρα πολύ χρόνο στο σπίτι λόγω της καραντίνας και τα τηλέφωνά μας αποτελούν το κύριο πράγμα που μας συνδέει με τον έξω κόσμο, έτσι όλοι αναζητούμε τρόπους να διασκεδάσουμε και να ξεφύγουμε λίγο από την πλήξη της απομόνωσης. Η δική μου εκτίμηση είναι ότι επίσης ψάχνουμε τρόπους να αξιοποιήσουμε την εμμονή μας με την μόδα, γιατί λόγω του εγκλεισμού δεν μπορούμε να την εφαρμόσουμε στις δικές μας στιλιστικές επιλογές μιας και αυτές έχουν αντικατασταθεί προσωρινά από τα ρούχα για το σπίτι. Η μόδα μας επιτρέπει να πούμε κάτι για τον εαυτό μας και να δημιουργήσουμε μια persona και έτσι είναι και στα παιχνίδια. Τα παιχνίδια μόδας έχουν ένα στοιχείο φαντασίας, ενδυνάμωσης και απόδρασης και αυτό είναι που κάνει τον κόσμο να τα θέλει.

Η βιομηχανία της μόδας γενικά έχει φλερτάρει με τον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης και της εικονικής πραγματικότητας, αλλά όχι τόσο με την ενεργή ενσωμάτωσή της στα παιχνίδια. Για πολλά χρόνια οτιδήποτε είχε να κάνει με εφαρμογές και παιχνίδια, δεν περιείχε το στοιχείο της μόδας μέσα. Οι πρώτοι άνθρωποι που κατάλαβαν ότι η μόδα αποτελεί γόνιμο έδαφος για τα παιχνίδια ήταν επιχειρηματίες τεχνολογίας στην Κίνα και το Σαν Φρανσίσκο, οι οποίοι όμως δεν γνώριζαν τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Οτιδήποτε δημιούργησαν δεν είχε αρκετή γοητεία ή αυθεντικότητα για το κοινό ώστε να το αγκαλιάσει, να το αγαπήσει και να το κάνει να εκτοξευτεί. Γι ‘αυτό και είναι τρομερό που τα νέα applications καθοδηγούνται από ειδικούς της βιομηχανίας μόδας. Πίσω από τους ειδικούς κρύβονται γυναίκες που έχουν μια έμφυτη γνώση όχι μόνο για το πώς λειτουργεί ο κόσμος της μόδας αλλά ξέρουν επίσης και τι αγαπούν οι γυναίκες σε αυτόν.

COVET-BEAUTYMAGIC

Έχοντας αυτό κατά νου, σήμερα θα μιλήσουμε για ένα από τα πολλά πλέον Fashion Games που έχουν κάνει την εμφάνισή τους και αυτό είναι το Covet Fashion. Πρόκειται για ένα styling game για κινητά που λατρεύεται από περίπου 3 εκατομμύρια χρήστες ανά μήνα σε όλο τον κόσμο. Η CrowdStar παρουσίασε το Covet Fashion στα μέσα του 2013.Το παιχνίδι αυτό επιτρέπει στις γυναίκες να επιλέξουν τα αγαπημένα τους ρούχα και να δημιουργήσουν τις δικές τους ντουλάπες τις οποίες πρέπει να αξιοποιήσουν για να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς που ψηφίζονται από την υπόλοιπη κοινότητα. Τα τελευταία χρόνια το Covet Fashion έχει αυξηθεί πάρα πολύ σε δημοτικότητα και περισσότερα από 150 πραγματικά Fashion Brands έχουν δανείσει ρούχα των συλλογών τους στο παιχνίδι. Μερικά από τα Brands που φιλοξενεί το Covet Fashion είναι τα BCBGMAXAZRIA, Chromat,Rebenka Minkoff, Elie Tahari και Michael Kors.

Covet Fashion-BEAUTYMAGIC

Πιο συγκεκριμένα, αρχικά το Covet Fashion παρουσίαζε τα μοντέλα του σαν ψηλά και λεπτά, έχοντας τις τυπικές διαστάσεις των κανονικών μοντέλων που ξέρουμε. Οι χρήστες συμμετείχαν σε “Fashion Challenges” όπου έπρεπε να σκεφτούν πως να ντύσουν τα μοντέλα για ένα πάρτι γενεθλίων ή για ένα Red Carpet Event, και όλα αυτά με ρούχα από αληθινά Fashion Brands, επιλέγοντας επίσης και το χτένισμα, το μακιγιάζ και τον τόνο του δέρματος των μοντέλων. Αυτό όμως που έλειπε από το παιχνίδι είναι η ποικιλομορφία, η οποία καθίσταται όλο και πιο σημαντική για την βιομηχανία της μόδας στο σύνολό της. Έπειτα από τον αρνητικό σχολιασμό πολλών χρηστών του παιχνιδιού γι’ αυτό το ζήτημα, οι χρήστες του Covet έχουν πλέον την δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε 50 διαφορετικά μοντέλα με διάφορα σωματότυπα και επτά διαφορετικά χρώματα δέρματος. Με αυτή την αλλαγή το Covet Fashion επιδίωξε να βοηθήσει την κάθε γυναίκα που παίζει το παιχνίδι αυτό, να συνειδητοποιήσει ότι η ομορφιά βρίσκεται σε όλους τους ανθρώπους και να μην έχει ένα συγκεκριμένο πρότυπο ομορφιάς και ιδανικού στο μυαλό της. Ο στόχος του παιχνιδιού δεν διαφέρει από αυτόν της βιομηχανίας της μόδας, ο οποίος είναι να αγκαλιάσει την διαφορετικότητα.

Συνοψίζοντας, τα Fashion Games αποτελούν ένα περιβάλλον στο οποίο οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν και να εξερευνήσουν διάφορες πτυχές της δημιουργικότητας και της έκφρασής τους. Για τα Fashion Brands, το Gaming προσφέρει ένα κοινό το οποίο μπορεί να αλληλοεπιδράσει με τα designs και να επικοινωνήσει την έμπνευσή του μ’ έναν ουσιαστικό τρόπο. Από την άλλη, το Covet Fashion, φαίνεται ότι ήρθε εδώ για να μείνει και σηματοδοτεί την αρχή για έναν καινούριο κόσμο που δημιουργείται σιγά σιγά και που έχει ως βάση το πάντρεμα της μόδας με τα παιχνίδια.

 

ΥΓ: Για σένα που ήδη ξέρεις την εφαρμογή και την χρησιμοποιείς, μπορείς να γίνεις μέλος στο group που έχω φτιάξει για την Ελληνική κοινότητα του Covet Fashion στο Facebook εδώ, όπου μπορείς να μαθαίνεις όλα τα τελευταία νέα για το παιχνίδι αλλά και θα δανείζεσαι ρούχα για challenges από άλλους παίκτες.

 

Τα λέμε σ’ ένα επόμενο άρθρο!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Tags: βιομηχανία της μόδαςέρευναηλεκτρονικά παιχνίδια

Related Posts

Influencers-beautymagic.gr
News & Analysis

Ποιούς Ενοχλούν οι Influencers και Γιατί

14/06/2021
Aftermath: Fashion Revolution Week 2021 και Πρακτικές για να Γίνεις και Εσύ Μέρος της Επανάστασης
News & Analysis

Aftermath: Fashion Revolution Week 2021 και Πρακτικές για να Γίνεις και Εσύ Μέρος της Επανάστασης

30/05/2021
n-5-eau-de-parfum-spray-BEAUTYMAGIC
News & Analysis

Πώς η Coco Chanel Άλλαξε τον Τρόπο που Μυρίζουν οι Γυναίκες

10/04/2021
jobs in the beauty industry with the highest incomes-beautymagic
News & Analysis

Ποιες θέσεις εργασίας στο χώρο της ομορφιάς αφήνουν checks με πολλά μηδενικά;

10/04/2021
No Result
View All Result

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

  • 10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Βαφή μαλλιών στο σπίτι: Πάρτε πινέλο, φορέστε παλιό t-shirt και ξεκινάμε!

    3 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μάθαμε τι κάνουν οι top δερματολόγοι στο σπίτι τους για τέλειο δέρμα

    2 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ανανέωση της ντουλάπας επιβάλλεται!

    183 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πώς να οργανώσετε τα καλλυντικά σας!

    16 shares
    Share 0 Tweet 0
Next Post
Οι Κορυφαίες Luxury Beauty Brands και Γιατί να Επενδύσεις σε Αυτές!

Οι Κορυφαίες Luxury Beauty Brands και Γιατί να Επενδύσεις σε Αυτές!

sustainable garnier cover photo-BEAUTYMAGIC

Το Sustainable Mέλλον της Garnier

the new normal - beautymagic.gr

The New Normal

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Useful links

  • Home
  • About Us
  • Contact

Magazine

the spring issue 2021 - beautymagic.gr

Κατεβάστε το Ηλεκτρονικό μας
Τεύχος ΔΩΡΕΑΝ

© 2020 beautymagic all rights reserved.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact

© 2020 beautymagic all rights reserved.

The Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

✕
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Read moreOkNo