Ο Γάλλος σχεδιαστής μας παρουσιάζει την καινούργια του συλλογή για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021. Η καμπάνια μας γυρνάει πίσω σε παλιές εποχές και συγκεκριμένα στα 90’s, σε μια αθώα εποχή, που οι γυναίκες αντλούσαν έμπνευση για τα ρούχα που θα φορέσουν από το στυλ των γυναικών της εποχής. Εν αντιθέσει με τη σημερινή που εξαιτίας της ιλιγγιώδης εξέλιξης των social media σήμερα επηρεαζόμαστε από τις influencers για τα outfits μας που θα επιλέξουμε, οι οποίες έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους σε αυτά.
Είναι γεγονός ότι ο Jacquemus έκανε στροφή 180 μοιρών, καθώς οι προηγούμενες καμπάνιες του απεικόνιζαν ονειρικά τοπία, παραθαλάσσια μέρη και λιβάδια, σε αντίθεση με αυτήν τη σεζόν που προτίμησε να κινηθεί προς μια διαφορετική, ανεξερεύνητη για εκείνον κατεύθυνση ως τώρα, αναδεικνύοντας τα 90’s στοιχεία στη συλλογή του, την οποία ονόμασε L’Année 97.
Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας είναι η Laetitia Casta, ηθοποιός και μοντέλο, η οποία έχει παίξει πολλούς ρόλους σε ταινίες της εποχής του 90’s, επομένως πρόκειται για μια πολύ αντιπροσωπευτική επιλογή της συγκεκριμένης δεκαετίας. Ακόμα, η Laetitia Casta απέκτησε μεγάλη φήμη μέρα από την συνεργασία της με τον γνωστό οίκο εσωρούχων Victoria’s Secret. Να σημειώσω σε αυτό το σημείο ότι έγινε το πρόσωπο της νέας συλλογής του Jacquemus και περπάτησε στο show του, ύστερα από 10 χρόνια αποχής από τις πασαρέλες.
Η Laetia Casta φοράει κάποια από τα πιο χαρακτηριστικά κομμάτια μεγάλων οίκων. Βλέπουμε ότι τόσο τα ρούχα όσο και τα αξεσουάρ της συλλογής κινούνται σε φούξια, παστέλ και ουδέτερους τόνους της δεκαετίας του 90’s. Μακριές pencil φούστες, λινά σακάκια, slip dresses και cardigan jackets ήταν συνδυασμένα με ψηλοτάκουνα σανδάλια, των οποίων το τακούνι είναι σαν γεωμετρικά σχήματα. Χαρακτηριστικό στοιχείο του οίκου που αποτυπώνεται και σε αυτήν την καμπάνια είναι η girly και διασκεδαστική προσέγγιση. Η αισθητική θα λέγαμε ότι προσιδιάζει στο μίνιμαλ, μεταφέροντας το μήνυμα ότι πολλές φορές το απλό είναι και το πιο δύσκολο. Παρ’ όλα αυτά εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι στην καμπάνια απεικονίζονται διάφορες vintage συσκευές όπως το κινητό Nokia, κονσόλα play station, yoyo και walkman που πλέον δεν χρησιμοποιούμε.
Η φωτογράφιση έγινε από τον Valentin Herfray, ο οποίος είναι γνωστός για τη φωτογράφιση διάφορων gadgets και για τη χρήση φακών fish-eye. Όπως είναι φανερό, όλες οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες με τέτοιο τρόπο που προσδίδεται όγκος και εφέ στις πόζες του μοντέλου σαν να υπάρχει ένα αόρατο τζάμι ανάμεσα τους. Μοιάζει σαν να είναι τραβηγμένες από διαφορετικό οπτικό πεδίο. Πολλοί υποστηρίζουν ότι η σταρ της φωτογράφισης δεν είναι η Laetitia Casta, αλλά ο τετράποδος φίλος του σχεδιαστή, ένα κουτάβι με γαλάζια μάτια του οποίου το όνομα είναι Toutou.
Όσον αφορά την κορυφαία στιγμή της φωτογράφισης, θα έλεγα ότι είναι αυτή με το μηχάνημα κερματοδέκτη, το οποίο είναι γεμάτο από τις διάσημες τσάντες του οίκου “Le Chiquito” και “Le Bambino”, αγαπημένες και εκκεντρικές τσάντες πολυτελείας όλου του fashion κόσμου.
Η καμπάνια αυτή, φαίνεται ότι ήταν μια βαθιά επιθυμία του Γάλλου σχεδιαστή, ο οποίος δεν διστάζει να εκφράσει την ικανοποίηση που αισθάνεται μετά τη συνεργασία του με την Casta. Ο ίδιος δήλωσε
“ Ονειρευόμουν τη Laetitia Casta από τότε που ήμουν μικρό παιδί. Αντιπροσωπεύει την απόλυτη γαλλική ομορφιά και απλή ομορφιά. Ήμουν τόσο χαρούμενος που έλαβε μέρος σε αυτό το show”.
Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο site της εταιρίας καθώς και στο Net-a-Porter.