Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Subscribe
gaming genZ - Beautymagic.gr

Πως η Βιομηχανία της Μόδας επενδύει στα «Παιχνίδια» που Παίζει η Gen Z

Τα επιχειρηματικά οφέλη του Gaming στη μόδα

Home Fashion
Valeria Scarlatto

Valeria Scarlatto

Reading Time: 12 minutes

ShareTweetPin70
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Ενώ η βιομηχανία της μόδας και του λιανικού εμπορίου έχουν επηρεαστεί αρνητικά από τις επιπτώσεις της πανδημίας, το gaming και η esports αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.

Σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά του NewZoo η παγκόσμια αγορά gaming αποφέρει έσοδα ύψους 159,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ προβλέπεται να ξεπεράσει τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2023.

Ποιοι είναι ωστόσο οι gamers που προσεγγίζονται ως Gen Z (generation Z) και τι κέρδη μπορεί να αποφέρει στη μόδα τελικά αυτή η γενιά; Αξίζει να επενδύσουμε στο gaming; Κι αν ναι, γιατί; Ποια θα είναι τα δικά μας οφέλη;

Η δική μου συμβουλή προς όλους τους επαγγελματίες της μόδας είναι να το κάνουν…. “χθες”. Κάθε ανάλυση, έρευνα και ρεπορτάζ σχετικά με τις μελλοντικές στρατηγικές επίτευξης ενίσχυσης τζίρου και άμμεσης κερδοφορίας επικεντρώνεται στο Κινέζικο επιχειρηματικό οικοσύστημα που καθιστά αυτομάτως το Ευρωπαϊκό και Αμερικανικό μοντέλο ολωσδιόλου αναχρονιστικό και σχεδόν ξεπερασμένο.

Ας ξεκινήσουμε όμως με τη ρίζα του θέματος.

Μέσα από τη βαθιά διείσδυση, ανασκόπηση και σκιαγράφηση του ψυχολογικού προφίλ ενός συγκεκριμένου target group, μπορεί αναμφίβολα κανείς να κατανοήσει και τις marketing στρατηγικές που πρέπει να διευθετήσει.

Σίγουρα λοιπόν, οι περισσότεροι γνωρίζετε τον όρο «millennials» ως «τα παιδιά της χιλιετίας», αυτοί δηλαδή που γεννήθηκαν κυρίως τη δεκαετία του ’80 και ενηλικιώθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000, βίωσαν την παγκόσµια οικονοµική κρίση, η οποία ξέσπασε το 2008, και κλήθηκαν να αντιµετωπίσουν σηµαντικά προβλήµατα που «γέννησε» η παγκοσµιοποίηση. Μέχρι αυτό το σημείο η τεχνολογία δε θα ορίζαμε πως ήταν απαραίτητη ή αναπόσπαστο κομμάτι της.

Καθώς όμως η τεχνολογία αναπτύσσεται, η νέα πλέον γενιά δεν είναι απλά εξοικειωμένη με αυτή αλλά ταυτίζεται απόλυτα και την καθορίζει. Πρόκειται για την πρώτη γενιά χωρίς προϊντερνετική ζωή, η οποία γεννήθηκε και µεγάλωσε µε τα «έξυπνα» τηλέφωνα και δεν γνωρίζει πώς είναι να ζεις χωρίς social media. Για όλα τα παραπάνω, µάλιστα, ονοµάζεται και iGen.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: Marketing Charts

Η γενιά αυτή δείχνει να είναι πιο αυτόνομη οικονομικά λόγω της ενηλικίωσής τους µέσα σε μια κοινωνικοπολιτική και οικονοµική αστάθεια και αβεβαιότητα, ενώ βίωσαν την αλµατώδη αύξηση των χρεών των γονιών τους, το «κραχ» του 2008 και, ως αποτέλεσµα της ύφεσης, την αποµυθοποίηση του «αµερικανικού ονείρου». Είναι, εποµένως, λιγότερο ιδεαλιστές και περισσότερο πραγµατιστές.

Οι iGens ωστόσο σαν σύνολο είναι εξαιρετικά χρήσιμοι και στην αγορά εργασίας. Ο ρόλος τους είναι καθοριστικός καθώς δημιουργεί ευκαιρίες εξέλιξης στην παγκόσμια επικράτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Είναι γρήγοροι, ευέλικτοι και αποτελούν κεντρικό πυλώνα της επιχειρηματικότητας.

Είναι η γενιά του multitasking, επεξεργάζεται πολλές πληροφορίες µαζί µε τεράστια ταχύτητα (µεγαλύτερη από κάθε άλλη γενιά), μαθαίνει γρήγορα, προτιμά την εικονική πραγματικότητα και αποτελεί το ξεχωριστό ποσοστό του 40% του συνολικού καταναλωτικού κοινού για το 2020.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: sheerid

Η γενιά Ζ είναι µέσα στις τεχνολογικές εξελίξεις και την πληροφορική, εργάζεται από τα smartphones, συνοµιλεί µε emoticons και δεν µπορεί να φανταστεί δουλειά σε ένα µη ψηφιακό περιβάλλον, ενώ η αγοραστική της δύναμη μόνο για το έτος 2018 είχε το κόστος των περίπου 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Eξού λοιπόν και η έντονη παρουσία γνωστών οίκων όπως:

  • Dior: Facebook, Instagram ( Dior Official, Dior Makeup, Dior Parfums, Dior Beauty Lovers ) Twitter αλλά και Pinterest
  • Chanel: Facebook, Instagram ( Chanel Official, Chanel Beauty ) και Twitter
  • Gucci: Facebook, Instagram, Twitter και Pinterest
  • Givenchy: Facebook (2 λογαριασμούς: Givenchy, Givenchy Fragrances and Beauty), Instagram (2 λογαριασμούς: Givenchy Original, Givenchy Beauty) και Twitter (2 λογαριασμούς: Givenchy, Parfums Givenchy)
  • Burberry: Facebook, Instagram, Twitter (πολλαπλά ανάλογα τη χώρα) και Pinterest

Είναι φυσικά ενδιαφέρον να παρακολουθήσετε κάποια απ’ τα brand strategies, αναμφίβολα ωφέλιμα ως επιχειρηματικά πρότυπα.

Εν έτη 2020 όμως, ενώ ένα μέρος των iGens επενδύει περισσότερο χρόνο και λεφτά σε social platforms όπως τα παραπάνω αλλά και άλλες πλατφόρμες τύπου YouTube, Snap ή το Tik Tok, κι αντίστοιχα στην Κίνα (όπως είδαμε και σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με το επιχειρηματικό σύστημα της LV) στο WeChat, Taobao, Douyin, Bibili κ.α.  – οι gamers επιλέγουν τον ιδιωτικό και δημιουργικό κόσμο των video games. Εκεί όπου τελικά σήμερα ξεκινά ο μεγαλύτερος αλλά και αποδοτικότερος τζίρος στην αγορά.

Ωστόσο, μην ξεχνάμε βέβαια πως όπως σας ανέλυσα και στο άρθρο «Κίνα: Στο επίκεντρο της επιχειρηματικής luxury αγοράς έως το 2025», δεν παύει να τη διαχωρίζει μία αξιοσημείωτη κρίσιμη λεπτομέρεια: η ακλόνιτη και ακέραια Κινέζικη καταναλωτική συνείδηση. Αξιοζήλευτη και προδήλως ωφέλιμη για μια πιο ρηξικέλευθη προσέγγιση στη παγκόσμια βιομηχανία.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: Jingdaily.com

Όσο κι αν προβληµατίζει η περίπτωσή των iGens καθώς απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τα παραδοσιακά συστήματα επιχειρηματικότητας – στοιχείο που αναμφισβήτητα δυσκολεύει παλαιότερα μοντέλα επιχείρησης και στρατηγικής – χωρίς την παρουσία τους το μέλλον και η εξελισσιμότητά του φαντάζουν αβέβαια.

Με λίγα λόγια; Νέο mindset, νέοι τρόποι προσέγγισης, νέα διαμόρφωση μοντέλων λειτουργίας και καινοτόμες ιδέες. Η πανδημία του Covid αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πως φέρει πιο κοντά τη βιομηχανία της μόδας στον εκσυγχρονισμό των επιχειρηματικών μοντέλων αλλά και τον αναγκαστικό εκμορντενισμό των marketing στρατηγικών, ως απώτερο στόχο να αγγίξουν το ισχυρότερο καταναλωτικό κοινό των Gen Z, με επίκεντρο πια τους gamers.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στην εμφάνιση μιας νέας γενιάς gamers που τείνουν να κατέχουν ένα ισχυρά μεγάλo budget στο χώρο της βιομηχανίας όπου σύμφωνα με την έρευνα του Kantar, σχεδόν το 90% του Gen Z  είναι gamers, σε σύγκριση με το 59% του συνολικού πληθυσμού.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: thecut.com

Κάπου εδώ συναντάμε και τις τελευταίες στρατηγικές marketing στη gaming αγορά. Πρόσφατα σας ανέλυσα – the winter issue of Beauty Magic – το φαντασμαγορικό online video game “Afterwold: The Age of Tomorrow’’ του οίκου Balenciaga όπου ο Demna Gvasalia αποτύπωσε συγκλονιστικά την παρουσίαση της συλλογής του FALL ’21 μέσω μιας εναλλακτικής παρουσίασης εικονικού κόσμου σ’ ένα βασίλειο τοποθετημένο στη χρονολογία του 2031. Αν ακόμη δεν το έχετε παίξει, σας το συστήνω ανεπιφύλακτα, θα μπείτε σχεδόν κυριολεκτικά σ’ έναν τελείως εξωπραγματικό κόσμο που σίγουρα θα σας εξιτάρει με τους ιδεολογικούς συμβολισμούς του και τις καινοτόμες ιδέες που φυσικά φρόντισα να σας αναλύσω υπεύθυνα. Το επιχειρηματικό όφελος για τη μόδα εδώ, επιτρέψτε μου να καταθέσω πως – πέρα από την αντανάκλαση της κερδοφορίας – είναι πρωτίστως ηθικό, κι αυτό από μόνο του αποφέρει αναλλοίωτα κέρδη, όχι μόνο για τον ίδιο τον οίκο όσο κυρίως για την ευρύτερη καταναλωτική συνείδηση και τη μέχρι τώρα βιομηχανική -επιβλαβή για το περιβάλλον- νοοτροπία.

Μπαίνοντας στο τηλεσκόπιο του 2019 είδαμε και τη θρυλική συνεργασία LV x LOL στο άρθρο για το επιχειρηματικό οικοσύστημα της Louis Vuitton, μία καμπάνια που αναμφισβήτητα δε θα ξεχάσουμε θυμίζοντάς σας πως το online game League of Legends είναι ένα ομαδικό παιχνίδι στρατηγικής με πάνω από 115 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: dazeddigital.com – Louis Vuitton has collaborated with League of Legends

Στα ίδια χνάρια βαδίζει και η Puma όπου πρόσφατα υπέγραψε τέσσερις προσφορές μέσα στους τελευταίους 18 μήνες με esports και gaming groups. Στην πιο πρόσφατη συνεργασία, με το Gen.G Esports, μια Νοτιοκορεάτικη κατασκευή μιας διαδικτυακής ομάδας παικτών του League of Legends περιλαμβάνει το ντύσιμο της ομάδας σε φανέλες Puma και μια σειρά από επώνυμα ρούχα.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: invenglobal.com – Gen.G announces multi-year partnership deal with PUMA

Στην Puma, το 85% των ανδρών πελατών της στις ΗΠΑ είναι gamers και μεταξύ αυτών, περίπου το 75% παρακολουθούν τακτικά gaming streams, σύμφωνα με τον Matt Shaw, senior strategist της esports και του marketing innovation στην Puma και εξηγείχαρακτηριστικά:

Όσο περισσότερο οι καταναλωτές γίνονται θαυμαστές του esports – το οποίο δεν αποτελεί ακριβώς ένα τεράστιο άλμα συμπεριφοράς – τόσο μεγαλύτερη γίνεται και η επικάλυψη. Το σημείο τομής είναι “δυνητικά τεράστιο”

Oι λάτρεις του gaming και των esports αποκαλύπτονται όλο και περισσότερο ως καταναλωτές beauty και μόδας που πλέον επιθυμούν να ξοδέψουν τόσο σε in-game όσο και σε real life προϊόντα, προσελκύοντας την προσοχή των εμπορικών brands.

Όπως σας προανέφερα στο επιχειρηματικό οικοσύστημα της LV, οι γυναίκες gamers αυξάνονται ολοένα με το συνολικό τζίρο να εκτοξεύεται σημαντικά, δημιουργώντας ευκαιρίες και επιχειρηματικά μοντέλα ωφέλιμα για κάθε brand που επιζητά ένα δυναμικό εμπορεύσιμο κοινό δυνητικών πελατών.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: statista.com – Distribution of computer and video gamers in the United States from 2006 to 2020, by gender

Στον παραπάνω στατιστικό πίνακα υπολογίζεται πως οι γυναίκες αποτελούν το αντιπροσωπευτικό ποσοστό του 41% των gamers στις ΗΠΑ, δηλαδή κατοχυρώνει περίπου το 1 δισεκατομμυρίο του πληθυσμού παγκοσμίως. Αυτό αναμφίβολα επικυρώνει τον καταλυτικό ρόλο των female gamers στη βιομηχανία αλλά και την ανάγκη επένδυσης των brands στη gaming κατηγορία.

Πάνω στα πλαίσια της μόδας και της beauty κατηγορίας, επένδυσαν αρκετοί όπως Valentino, Marc Jacobs και Anna Sui που κυκλοφόρησαν φέτος in-game looks για το δημοφιλές παιχνίδι Animal Crossing, ενώ ακολούθησαν και οι Parfums Givenchy και Gillette Venus καλύπτοντας τις ανάγκες ομορφιάς των παιχτών. Η σειρά Venus, που δημιουργήθηκε με τον ψηφιακό σχεδιαστή Nicole Cuddihy, επιτρέπει στους χρήστες να εφαρμόζουν χαρακτηριστικά όπως φακίδες, ακμή, τρίχες σώματος, κυτταρίτιδα μέχρι και ραγάδες στα avatar του παιχνιδιού.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: Nintendo.co.uk

Tο Animal Crossing  πρόκειται για ένα παιχνίδι που αναπαριστά ένα εικονικό παραδεισένιο τροπικό νησί στο οποίο στην ουσία ο παίχτης καλείται να ταξιδεύει και να… καλλιεργεί φρούτα!

Ναι, πράγματι. Ποιος θα το πίστευε πως ένα τόσο απλοποιημένο και χαριτωμένα παιδικό consept θα γινόταν κέντρο προσοχής για κάποιους από τους μεγαλύτερους οίκους παγκοσμίως;

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: nintendowire.com – Valentino and Marc Jacobs have made their way to Animal Crossing: New Horizons

Κι όμως, το συγκεκριμένο παιχνίδι απόσπασε τρομερές κριτικές, κερδίζοντας την προσοχή του κόσμου και πολλαπλασιάζοντας με τρομακτικά ταχείς ρυθμούς τον αριθμό των παιχτών του. Αυτή ωστόσο αποτελεί μια ιδιαίτερα ευφυή στρατηγική marketing που σίγουρα ενώ σαν πρώτη ιδέα σε προβληματίζει, σε δεύτερη μοίρα σου υπενθυμίζει το ρόλο του marketing και τις βαθιές ρίζες που το αναπτερώνουν.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: nintendowire.com – Valentino and Marc Jacobs have made their way to Animal Crossing: New Horizons

Δεν έχετε πειστεί ακόμα;

Σύμφωνα με σχετική έρευνα του BBC. από την κυκλοφορία του παιχνιδιού το Μάρτιο, το τελευταίο βιντεοπαιχνίδι Animal Crossing σημειώνεται πως πούλησε πάνω από 22 εκατομμύρια αντίγραφα καθώς η πανδημία οδήγησε στην ανεπανάληπτη αύξηση των πωλήσεών του, ενώ – έχει κι άλλο – ο προγραμματιστής Nintendo δήλωσε ότι η δημοτικότητα του τίτλου αύξησε τα κέρδη από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο στα 106,4 δισ. Γιεν (770 εκατ. Λίρες) – περισσότερο από πέντε φορές παραπάνω σε σχέση με πέρυσι. Ενώ κλείνοντας την έρευνα, να σημειωθεί πως η Nintendo πούλησε 5,7 εκατομμύρια μονάδες Switch το τρίμηνο, από 2,1 εκατομμύρια πριν από ένα χρόνο. Περισσότερες από τις μισές κονσόλες που παίχτηκαν για πρώτη φορά στο τρίμηνο χρησιμοποιήθηκαν λόγω του Animal Crossing.

Ως brand, πάντα θέλεις να πηγαίνεις εκεί που βρίσκονται οι καταναλωτές σου, λέει ο MyAnh Nghiem, διευθυντής επικοινωνιών της Venus.

Κάπου εδώ νομίζω πως έχετε πλέον πειστεί σχετικά με την εγκυρότητα της επιτυχίας του παιχνιδιού Animal Crossing αλλά και τον ισχυρό ρόλο που έπαιξε και εξακολουθεί να παίζει στη βιομηχανία της μόδας. Πράγματι, αναφερόμαστε σε μεγάλους αριθμούς πωλήσεων που εύλογα κέντρισαν τις στρατηγικές marketing των οίκων κι όπως έχουμε επανειλημμένως διαπιστώσει, είναι καίριο να υπάρχει ανάλογο mindset και να βλέπουμε πέρα του αναμενόμενου, δηλαδή πέρα των “ασφαλέστερων” στρατηγικών marketing που συνηθίζαμε να υιοθετούμε ως επαγγελματίες σε προηγούμενες γενιές.

gaming genZ - Beautymagic.gr
” Τα νούμερα είναι τρελά” είπε ο industry analyst Serkan Toto του Kantan Games κοινοποιώντας τα νέα νούμερα εισφορών της Nintendo στο Twitter. Source: bbc.com – Animal Crossing boosts Nintendo sales

Φυσικά δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην ανάπτυξη των Esports και τα συστήματα οργανώσεων και πρωταθλημάτων που όπως εξηγεί ο Farzam Kamel, συνιδρυτής και πρόεδρος του οργανισμού esports ονόματι Andbox  με έδρα τη Νέα Υόρκη, δημιούργησαν περισσότερες επενδύσεις πάνω στα touchpoints των καταναλωτών που είχαν από καιρό ανεπαρκή κεφαλαιοποίηση, συμπεριλαμβανομένης της ένδυσης.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: dexerto.com
gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: The eSports phenomenon

Το 2019 λοιπόν, η εταιρεία κάνει το καθοριστικό βήμα, προσλαμβάνοντας τη σύμβουλο Mary Clark, με προυπηρεσία στον κορυφαίο οίκο Ralph Lauren, ως επικεφαλή technical designer και τον Maxwell Osborne του Public School ως creative director καταναλωτικών προϊόντων, δηλώνοντας:

Ήταν ένα βήμα μπροστά στον αρχικό στόχο της Andbox να προσφέρει προϊόντα μόδας ικανά να στέκονται με δική τους αξία.

Και αν δεν έχετε συνειδητοποιήσει ακόμη τη βαρύτητα και την ανατροπή που σηματοδότησε η αλλαγή αυτή και τα τρομακτικά κέρδη που μπορεί να αποφέρει, σας καλώ να παρατηρήσετε τον στατιστικό πίνακα:

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: eSports market revenue worldwide from 2018 to 2023

Ο παραπάνω στατιστικός πίνακας δείχνει τα έσοδα της παγκόσμιας eSports αγοράς από το 2018 έως το 2023. Το 2020, η παγκόσμια αγορά eSports αποτιμήθηκε με πάνω από 950 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η βιομηχανία της αναμένεται να αναπτυχθεί ραγδαία τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της πηγής, τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς eSports θα φτάσουν έως το 2023 σχεδόν τα 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Δεν το περιμένατε; Η πλειονότητα αυτών των εσόδων προέρχεται από χορηγίες και διαφημίσεις και όλο το υπόλοιπο από δικαιώματα πολυμέσων, τέλη εκδότη, εμπορεύματα, εισιτήρια, digital και streaming. Όσον αφορά τα έσοδα, η Ασία και η Βόρεια Αμερική αντιπροσωπεύουν τις δύο μεγαλύτερες αγορές eSports, με την Κίνα να αντιπροσωπεύει μόνη της το ένα πέμπτο της αγοράς.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: What you need to know about the four biggest eSports titles
gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: Esports audience to double in Asia

Η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά esports στον κόσμο με έσοδα που μέχρι το τέλος του 2020εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 385 εκατομμύρια δολάρια. Δεν είναι μυστικό ότι η Κίνα θεωρείται το μέλλον του ανταγωνιστικού gaming.

Ωστόσο κλείνοντας το κομμάτι του esport θέλω να σας δώσω κάποιες επιπλέον, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες πληροφορίες που θα επικυρώσουν την εγκυρότητα της σημασιολογικής ανάγκης επιχειρηματικών συνεργασιών με τη βιομηχανία της μόδας.

Ενώ τα δημογραφικά στοιχεία δείχνουν πως το target group των esports απευθύνεται κυρίως σε νεαρές ηλικίες με δυνατό χρηματικό budget, δε φαίνεται να έχουν οικοδομηθεί ακόμη αρκετές σε αριθμό σπουδαίες επενδύσεις σε αυτό το κομμάτι. Είναι αλήθεια πως η κατηγορία των esports βρίσκεται ακόμη στην ανατολή του, και δεν έχει πλήρως αξιοποιηθεί.

Με αφορμή την Andbox που σας προανέφερα, η εταιρεία ύστερα από τις καινούριες ελπιδοφόρες προσλήψεις που διευθέτησε στο νέο καινοτόμο επιχειρηματικό της πλάνο κάλυψε κάθε κενό.

Σύμφωνα με τον Kamel, συνιδρυτή και πρόεδρο του οργανισμού, προϊόντα από συλλογές που σχεδιάστηκαν από τον Osborne σε συνεργασία με δύο από τους αστέρες του οργανισμού, JJoNak και Saebyeolbe (SBB), εξαντλήθηκαν μέσα σε κιόλας λίγες μέρες, ενώ οι συλλογές τους έδωσαν επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσουν την ανάθεση υψηλότερων τιμών, όπως έγινε και στο θρυλικό SBB Collection bomber jacket, με την αξία των $500 το οποίο εξαντλήθηκε σε 5 μόλις λεπτά!

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: Andbox
gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: Andbox

Παράλληλα, μια άλλη εξίσου κορυφαία esports εταιρία, η Fnatic, με έδρα το Λονδίνο διεκπεραίωσε μια ιδιαίτερα κερδοφόρα συνεργασία έκπληξη. Πρόσφατα, δοκίμασε το αισθητικό γούστο του κοινού της, με την κυκλοφορία μιας συλλογής καταδυτικών ρολογιών limited έκδοσης, συνεργαζόμενη με τον οίκο Gucci (Fnatic x Gucci) . Μαντέψτε… Με τιμή 1.600 $, και τα 100 συλλεκτικά κομμάτια εξαντλήθηκαν σε χρόνο μηδέν. Αυτό αναμφίβολα οδηγεί στο πάντρεμα και τη δημιουργία περισσότερων συνεργασιών μεταξύ luxury οίκων και esports όπως βέβαια έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν σχετικά με την Κίνα ως επίκεντρο της επιχειρηματικής αγοράς έως το 2025.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: afkgaming.com – Gucci Partners With Fnatic For Limited Edition Watch
gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: afkgaming.com – Gucci Partners With Fnatic For Limited Edition Watch

Και αφού όλα καταλήγουν στην βαρυσήμαντη αγορά της Κίνας, να σημειωθεί πως η ζώνη Ασία-Ειρηνικός αντιπροσωπεύει το 54% των παικτών των esports αλλά και των gamers παγκοσμίως, δηλαδή σχεδόν το ήμισυ των παγκόσμιων εσόδων από το gaming. Η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά gaming εσόδων, ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα.

Το μέγεθος αυτών των αγορών αντιστοιχεί σε μια μεγαλύτερη κουλτούρα γύρω από τα esports, η οποία μεταφράζεται σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται να επικεντρωθεί στα in-game καλλυντικά και ακριβότερα προϊόντα, γράφει σε συνέντευξή του στο Vogue Business ο Alexander Champlin, ανώτερος αναλυτής του esports της Niko Partners.

Είναι γεγονός πως οι ασιατικές αγορές όπως η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία δείχνουν αισθητά μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη luxury μόδα σε σύγκριση με το κοινό των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα η Κίνα έχει ήδη αποδειχθεί επιτυχημένη βάση για συνεργασίες beauty και gaming, όπως η συλλογή κραγιόν limited edition  μεταξύ της Mac και του πολύφημου παιχνιδιού “Honor of Kings” της Tencent, το οποίο εξαντλήθηκε σε λιγότερο από μία ώρα στο Tmall το 2019.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: Jing Daily
gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: Jing Daily

Το beauty brand προσελκύεται από το target group του παιχνιδιού, το οποίο αποτελείται περισσότερο από το ήμισυ του ποσοστού από κορίτσια και ηλικίες κυρίως κάτω των 24 ετών.

Υπάρχει ένα τεράστιο σημείο τομής, ειδικά δεδομένης της συνεχιζόμενης ανάπτυξης της γυναικείας κοινότητας gaming, καθώς και ευρύτερα των παικτών που ενσωματώνουν τη μόδα, το στυλ και την ομορφιά στα streams τους, γράφει ο Mark Jiang, αντιπρόεδρος της παγκόσμιας διαφήμισης της  Mac.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: brandinginasia.com
gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: cosmeticsdesign-asia.com

Ωστόσο, μετά την επιτυχία των επέρογκων πωλήσεων, η εταιρία ανακοίνωσε και δεύτερη συλλογή όπου και τα πέντε είδη lipstick εξαντλήθηκαν μέσα στις πρώτες 24 ώρες ενώ τα pre-orders που έλαβαν χώρα σε τρεις διαφορετικές πλατφόρμες έφτασαν τα 14.000. Τα επιχειρηματικά οφέλη είναι μάλλον περισσότερα από ότι φαντάζει ο νους.

gaming genZ - Beautymagic.gr
Source: blog.lab42.com – GENZ & GAMING – WHO’S PLAYING WHAT?

Η εξέχουσα οικονομική και επιχειρηματική αξία των Gen Z αποτελεί αδιαπραγμάτευτα έναν από τους ισχυρότερους σημασιολογικούς πυλώνες του fashion business εν έτει 2020. Κάποιες από τις ανταγωνιστικές στρατηγικές marketing που αναλύσαμε στο παρών άρθρο επικυρώνουν την αναγκαιότητα και τα οφέλη των οίκων επαναπροσδιορίζοντας την αγορά του gaming μέσω της πλαισίωσης των πλεονεκτημάτων των e-sports συνεργασιών. Τα κέρδη αγγίζουν αλόγιστα ποσά και οι οίκοι επιχειρούν να διευθετήσουν νέα καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα προώθησης και διαφήμισης. Η luxury αγορά αναζωογονείται και η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας αναπλάθεται συμβάλλοντας στη ρηξικέλευθη προσπάθεια προσέγγισης του κερδοφόρου Κινέζικου καταναλωτικού κοινού. Η Gen Z κοινότητα επιβεβαιώνει αναμφίβολα το μυστικό της επιτυχίας σε καιρούς COVID…

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Tags: andboxBalenciagacustomer touchpointesportsexperiential marketingfashion brandsfashion marketing in gamingfnaticgaminggaming and fashiongenzGucciMac cosmetics

Related Posts

influencer - beautymagic.gr
Fashion

«Τι Δήλωσες στο Μηχανογραφικό;» «Influencer!»

17/10/2021
Milano Fashion Week SS22 - beautymagic.gr
Fashion

Milano Fashion Week SS22: Streetstyle και Fashion Shows στη Μετά Covid Εποχή

09/10/2021
fashion statements -beautymagic.gr
Fashion

6 Fashion Statements που σε Αφορούν

06/10/2021
sustainability - beautymagic.gr
Fashion

Μόδα Χωρίς Σεζόν για Περισσότερη Βιωσιμότητα

04/10/2021
No Result
View All Result

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

  • 10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Βαφή μαλλιών στο σπίτι: Πάρτε πινέλο, φορέστε παλιό t-shirt και ξεκινάμε!

    3 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μάθαμε τι κάνουν οι top δερματολόγοι στο σπίτι τους για τέλειο δέρμα

    2 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ανανέωση της ντουλάπας επιβάλλεται!

    173 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πώς να οργανώσετε τα καλλυντικά σας!

    74 shares
    Share 0 Tweet 0
Next Post
H&M - beautymagic.gr

Η Βιώσιμη Παιδική Collection του H&M είναι Ακόμα μια Τακτική Marketing?

beauty tools - beautymagic.gr

Πως να Απολαύσετε την Περιποίηση ενός Κέντρου Αισθητικής στο Σπίτι σας

Buttery Skin-beautymagic

Buttery Skin: Η Νέα Τάση στο Μακιγιάζ που Σαρώνει στο Ιnstagram

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Useful links

  • Home
  • About Us
  • Contact

Magazine

the spring issue 2021 - beautymagic.gr

Κατεβάστε το Ηλεκτρονικό μας
Τεύχος ΔΩΡΕΑΝ

© 2020 beautymagic all rights reserved.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact

© 2020 beautymagic all rights reserved.

The Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

✕
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Read moreOkNo