Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Subscribe
Daphne Postacioglu

Δάφνη Ποστάσιογλου

Γεφυρώνει το κενό μεταξύ Ευρώπης και Κίνας στην Βιομηχανία της Μόδας - Ένα συναρπαστικό ταξίδι μέσα από τη Vogue, Swarovski και +86

Home Fashion
Costantino Roselli

Costantino Roselli

Reading Time: 15 minutes

ShareTweetPin1
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

For the English version click here

Η Δάφνη εμφανίστηκε στο ‘people you may know’ στο λογαριασμό μου στο Linkedin και εντυπωσιάστηκα με την καριέρα της. Μη μπορώντας να αντισταθώ της έστειλα μήνυμα κι εκείνη αμέσως με κάλεσε να μιλήσουμε μέσω Zoom. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα συνδεθήκαμε κάτω από το κοινό μας multiculti πεδίο!

Από πατέρα Τούρκο και μητέρα Γαλλίδα, η Δάφνη σπούδασε, δούλεψε και ζεί στο Παρίσι με τον Κινέζο άντρα της. Σπούδασε γραφιστική, μόδα και βιωσιμότητα στο πανεπιστίμιο τέχνης του Λονδίνου, στρατηγική και είναι κάτοχος executive MBA πτυχίου. Έχει μια υπέροχη καριέρα ξεκινώντας ως freelancer στη γραφιστική, στη συνέχεια μπήκε στη Vogue Τουρκίας ως Art Director, όπου έχτισε τα θεμέλια για την είσοδο της στη Swarovski στο Παρίσι, δημιουργώντας μια 9-χρονη πορεία ξεκινώντας σαν Trend Analyst and Graphic Artist καταλήγοντας Διευθύντρια Σχεδιασμού Προϊόντων Αξεσουάρ, Εργαλεία Γραφής και Ρολογιών. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος έχει ένα φόρεμα με Swarovski, ένα κρυσταλλο που διακοσμεί το σπίτι του, ένα στυλό ή ένα ρολόϊ αντίστοιχα, έχει σίγουρα την επιμέλεια της Δάφνης. 

Τώρα συνεργάζεται με το +86, creative agency, ώς Creative Director, με σκοπό να ενώσουν και να παρουσιάσουν Ευρωπαϊκές μπράντες μόδας και ομορφιάς στην Κίνα με μεγάλη επιτυχία.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτή η φανταστική ιστορία της. Η Δάφνη μοιράστηκε μαζί μας την άποψη της σχετικά με το μέλλον της μόδας, τις καταστροφικές φωτιές του καλοκαιριού, την κλιματική αλλαγή, τα προσωπικά και επαγγελματικά της σχέδια για το μέλλον, και στο τέλος μας έδωσε αξιόλογες δημιουργικές συμβουλές για το Beauty Magic! 

Πάνω απ’όλα, η Δάφνη, ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος σχετικά με τη βιωσιμότητα και το μέλλον της ανθρωπότητας. Ένας άνθρωπος έχει μια ξεχωριστή αύρα που σε κάνει να νιώθεις την ενέργεια της ακόμα και μέσα από το Zoom. Είναι ήρεμη, ανοιχτή, θετική, σίγουρη και την ίδια στιγμή προσιτή σαν το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Κι αυτή της η ισοροπία σε ανεβάζει σε ένα διαφορετικό επίπεδο όταν μιλάς μαζί της.

Δεν θα μπορούσα να κάνω αλλιώς από το να το μοιραστώ μαζί σας, όσο μπορώ μέσα από μια γραπτή συνέντευξη, το φανταστικό της ταξίδι στη μόδα, γιατί πιστεύω πως η Δάφνη είναι μια από εμάς. Κάποιος που αγαπάει τη μόδα, βλέπει το κόσμο με διαφορετική ματιά και θέλει να ζήσει μια ζωή χωρίς όρια και στερεότυπα. Πιστεύω πως η ιστορία της θα βοηθήσει κάποιους απο εσάς στα επαγγελματικά σας βήματα στη μόδα. Ελπίζω να την απολαύσετε, όπως κι εγώ, και να μοιραστείτε μαζί μου τα σχόλια σας.

Δάφνη, ξεκίνησες ως Γραφίστρια, τι σε ώθησε να σπουδάσεις αυτό το αντικείμενο;

Από το γυμνάσιο κιόλας, με ενδιέφεραν και με τραβούσαν η διαφήμιση, οι εικόνες. Είχα ιδιαίτερη άνεση στον τομέα της επικοινωνίας, ήμουν ομιλητική ενώ ήδη μιλούσα τέλεια γαλλικά, τουρκικά και αγγλικά. Έτσι, ήθελα να αναπτύξω περισσότερο την οπτική διάσταση της επικοινωνίας. Ήμουν και παραμένω γοητευμένη από τη σχέση μεταξύ περιεχομένου και μορφής. Οι σπουδές στη γραφιστική μου πρόσφεραν τις βασικές αρχές της σύνθεσης, της ιεραρχίας των πληροφοριών, της προσανατολισμένης ανάγνωσης και ενίσχυσε την αισθητική μου. Ο γραφικός σχεδιασμός είναι ένα ισχυρό μέσο έκφρασης που εξυπηρετεί πολλές βιομηχανίες.

Πίσω από την καριέρα και τις σπουδές σου, βλέπω μια πολύ ισχυρή προσωπικότητα που ξέρει τι να κάνει και πώς να το πετύχει. Το Παρίσι είναι ένα πολύ απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον, πόσο δύσκολο ήταν για εσένα να καθιερωθείς και να δημιουργήσεις την καριέρα σου εκεί;

Αμέσως μετά την αποφοίτησή μου, ήμουν τόσο τυχερή ώστε να έχω κάποιες παραγγελίες. Έτσι ξεκίνησα να εργάζομαι ως freelancer αντί να δουλέψω σε εταιρεία ή πρακτορείο. Εδώ και πάνω από 6 χρόνια συνεργάζομαι με brands, μεγάλους οργανισμούς, διαφημιστικές και εταιρείες επικοινωνίας. Ένα πολύ εποικοδομητκό επαγγελματικό ξεκίνημα καθώς και εξαιρετικό από άποψη δικτύωσης. Πάντα είχα σύμμαχο την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα ώστε να παραμείνω ελκυστική και να αντιμετωπίσω τον ανταγωνισμό. Το ότι είμαι Γαλλίδα με βοήθησε επίσης πολύ να καθιερωθώ επαγγελματικά στο Παρίσι. Παρά τη διεθνή διάσταση του Παρισιού, δεν είναι ένα εύκολο μέρος για να καθιερωθεί κανείς αν είναι ξένος, είναι λίγο συντηρητικό με μια τάση εσωστρέφειας. Το Παρίσι είναι ένα πολύ απαιτητικό μέρος καθώς είναι η πόλη της τέχνης, της μόδας, της πολυτέλειας, της γαστρονομίας, της φιλοξενίας. Είναι απαραίτητο να συμβαδίζεις με ό,τι συμβαίνει στην πόλη, ώστε να ενημερώνεσαι όσο το δυνατόν περισσότερο. Πρέπει επίσης να σου είναι ξεκάθαρο τι σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους, να καλλιεργείς αυτό που σε κάνει μοναδικό και ξεχωριστό.

Καλλιτεχνική διευθύντρια της Vogue Τουρκίας. Ήταν η Vogue ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα ή απλώς μια ευκαιρία που εμφανίστηκε μπροστά σου; Τι πραγματικά συνέβη;

Στην πραγματικότητα και τα δύο! Μια αυθόρμητη και ευτυχής συνάντηση στην Κωνσταντινούπολη που με οδήγησε να συναντηθώ με τον αρχισυντάκτη της Vogue Turkey που έψαχνε να αντικαταστήσει τους καλλιτεχνικούς διευθυντές που έφευγαν από την Κωνσταντινούπολη εκείνη την εποχή. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα, κόλλησαν αμέσως. Ξέρεις αυτό το συναίσθημα όταν βρίσκεσαι τη σωστή στιγμή στο σωστό μέρος. Αυτή ήταν μια από αυτές! Μπορείς να φανταστείς πόσο ενθουσιάστηκα, ως γαλλοτουρκάλα που έμπαινε στη Vogue Turkey η οποία είχε μόλις κυκλοφορήσει στην Τουρκία. Η κύρια αποστολή μου ήταν να συνεχίσω αυτό που μόλις είχε δημιουργηθεί ως προς το art direction, τη συνολική εικόνα και τη μορφοποίηση. Θυμάμαι τη μεγάλη ενέργεια και τον ενθουσιασμό της ομάδας και ολόκληρης της βιομηχανίας που ήταν σε πλήρη ανάπτυξη εκείνη την εποχή: φωτογράφοι, πράκτορες, μοντέλα κλπ, στον εκρηκτικό ρυθμό της σκηνής της μόδας στην Τουρκία στα prêt-à-porter, στη ραπτική, στα κοσμήματα και στα αξεσουάρ.

Να δουλεύεις για τη Swarovski στο Παρίσι με μια καταπληκτική καριέρα σαν τη δική σου αποτελεί όνειρο για πολλούς ανθρώπους. Πόσο εύκολο ήταν να βρεις αυτή τη δουλειά; Πώς ήταν η πρώτη σου συνέντευξη;

Θυμάμαι πολύ καλά την πρώτη μου συνέντευξη, ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που θα ήμουν μέρος της εταιρείας. Η πρώτη εντύπωση μετράει πάντα! Φορούσα μια μαύρη ζακέτα κεντημένη με απαστράπτοντα κρύσταλλα Swarovski ώστε να δείξω πόσο με είχε κερδίσει ήδη το κρύσταλλο. Με τράβηξε βαθιά η διεθνής αύρα της Swarovski και το απίστευτο κρυστάλλινο υλικό που επιτρέπει στη Swarovski να είναι τόσο δημιουργική. Η συνέντευξη ξεκίνησε στα γαλλικά και κατέληξε στα αγγλικά. Το ότι μιλούσα άπταιστα αγγλικά ήταν πραγματικό πλεονέκτημα καθώς εργάστηκα τα επόμενα 9 χρόνια ουσιαστικά στα αγγλικά με τους συναδέλφους μου στην Ελβετία, την Αυστρία και το Χονγκ Κονγκ. Θυμάμαι καλά εκείνη τη συνέντευξη, είχε ροή και ειλικρίνεια. Ενσωματώθηκα στο Διεθνές Δημιουργικό Τμήμα τον Φεβρουάριο του 2012. Στο Τμήμα Τάσεων πρώτα όπου ήμουν υπεύθυνη για την ανάλυση τάσεων, την εποχιακή θεματολογία, την αφήγηση, το περιεχόμενο και την εικόνα της εμπορικής ταυτότητας. Στη συνέχεια ασχολήθηκα με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων.

Ο τίτλος σου στη Swarovski ήταν Director Product Accessories Design, Writing Instrument και Watches. Θα μπορούσες να μας πεις τι έκανες κάτω από αυτόν τον συναρπαστικό τίτλο; Θα ήθελα οι αναγνώστες μας να αποκτήσουν εικόνα για την όλη διαδικασία πίσω από το προϊόν που βλέπουν στο ράφι ενός καταστήματος, σε μια γνωστή μάρκα όπως είναι η Swarovski.

Η Swarovski φημίζεται για τα κρυστάλλινα κοσμήματά της. Για να συνεχίσει να βασίζεται στην επιτυχία της, έχει εφαρμοστεί η στρατηγική διαφοροποίησης προϊόντων. Οι τρεις κατηγορίες ACC, WI και WA εκείνη την εποχή ήταν όλες χωρισμένες σε μικρές ομάδες. Κάθε κατηγορία είχε το δικό της χρονοδιάγραμμα παραγωγής. Με την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη των συναδέλφων και των ανωτέρων μου, δημιούργησα έναν κόμβο που ομαδοποίησε τις κατηγορίες ACC, WI και WA ως τις παρακείμενες κατηγορίες κοσμημάτων. Ο σκοπός ήταν να βελτιστοποιήσουμε τη διαδικασία παραγωγής ξεκινώντας από τη φάση της δημιουργίας. Αυτό το νέο στήσιμο οδήγησε στη δημιουργία μιας ισχυρότερης ομάδας, μοιράζοντας γνώσεις, τεχνογνωσία και σχεδιαστική ικανότητα διαφόρων τύπων προϊόντων. Ως διορισμένη και υπεύθυνη για την καθοδήγηση της δημιουργικής μου ομάδας, ο ρόλος μου συνίσταται στη διασφάλιση μιας μοναδικής υπογραφής από κρύσταλλο και κοσμήματα σε ό,τι σχεδιάζαμε από έξυπνα αξεσουάρ, στυλό έως ρολόγια. Κάθε νέα οικογένεια προϊόντων ή θέμα αποδόθηκε σε έναν σχεδιαστή, αλλά πάντα ύστερα από συλλογικό έλεγχο. Ένας ολοκληρωμένος τρόπος εργασίας που ήταν πολύ θετικός ως προς το ομαδικό πνεύμα και μια μεγάλη ευκαιρία για τους σχεδιαστές να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους και να σχεδιάσουν έναν άλλο τύπο προϊόντος.

Daphne Postacioglu

Η πρώτη εντύπωση μετράει πάντα! Φορούσα μια μαύρη ζακέτα κεντημένη με απαστράπτοντα κρύσταλλα Swarovski ώστε να δείξω πόσο με είχε κερδίσει ήδη το κρύσταλλο. Με τράβηξε βαθιά η διεθνής αύρα της Swarovski και το απίστευτο κρυστάλλινο υλικό που επιτρέπει στη Swarovski να είναι τόσο δημιουργική.

Και μια μέρα αποφάσισες ότι αυτό είναι το τέλος του ταξιδιού με τη Swarovski. Ήταν μια δύσκολη απόφαση ή ήσουν προετοιμασμένη; Τι σε έκανε να πάρεις αυτή την απόφαση; Μια νέα καριέρα ή απλώς η ανάγκη να σταματήσεις για λίγο, να πάρεις μια βαθιά ανάσα και να προσδιορίσεις τις επιλογές και τις ευκαιρίες σου με καθαρό μυαλό;

Πέρασα σχεδόν 9 χρόνια στο Swarovski όπου έμαθα πολλά, και είχα την ευκαιρία να συναντήσω και να συνεργαστώ με σπουδαίους και εμπνευσμένους ανθρώπους. Η Swarovski μπαίνει σε μια εποχή μεταμόρφωσης και το ίδιο έκανα και εγώ! Επίσης, ο covid-19 ήταν σαν μια έκκληση για επαναφορά και για ένα βήμα πίσω, να σκεφτώ και να δω τι θέλω στη συνέχεια στη ζωή μου.

Γνωρίζω ότι το να είσαι κάτω από τα φτερά ενός εμπορικού σήματος σημαίνει ότι ανοίγουν πόρτες, υπάρχουν προσκλήσεις και ευκαιρίες δικτύωσης. Αισθάνθηκες ότι οι πόρτες έκλεισαν μετά την έξοδό σου από τη Vogue ή τη Swarovski;

Θα προτιμούσα να πιστεύω ότι έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργούμε ευκαιρίες όχι μόνο όταν εργαζόμαστε για επώνυμα εμπορικά σήματα. Το να είσαι επιχειρηματίας απαιτεί να διαθέτεις επιτυχημένες στρατηγικές δικτύωσης. Ο χειρότερος εχθρός μας είναι οι φόβοι μας και δεν πρέπει να παρεμβαίνουν στη θέληση μας να συνδεόμαστε και να αλληλεπιδράμε με τους άλλους. Αναλογιστείτε την αξία της σύνδεσης, το αμοιβαίο ενδιαφέρον αυτής της σύνδεσης. Όλοι έχουμε κάτι να προσφέρουμε που ταιριάζει στις ανάγκες κάποιου άλλου.

Η μόδα ήταν πάντα η βιομηχανία στην οποία ήθελες να εργαστείς ή την ανακάλυψες στην πορεία;

Λατρεύω τη μόδα για τη δημιουργικότητα της και για αυτό που λέει και δείχνει για τους ανθρώπους. Διηγείται μια ιστορία, τον τύπο του ατόμου που είσαι. Μου αρέσει να κοιτάζω τη μόδα από την κοινωνική της διάσταση. Η βιομηχανία μόδας είναι από τις μεγαλύτερες, είναι πολύ πλούσια καθώς και πολύ περίπλοκη και υπόσχεται μελλοντικές ανακαλύψεις καθώς συνεχίζει να εξελίσσεται. Είμαι πολύ θετική στο να συνεχίσω να εργάζομαι στη μόδα αλλά όχι ολοκληρωτικά. Είμαι ολοένα και πιο πρόθυμη να δουλέψω για τη βιομηχανία ομορφιάς, η οποία έχει να κάνει περισσότερο με αυτοπεποίθηση παρά με αυτοπροβολή.

Πώς η πολυπολιτισμική ζωή σου – η τουρκική κληρονομιά, η γαλλική ζωή και ο κινεζικός γάμος – επηρέασε την καριέρα σου;

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Τουρκία από Γαλλίδα μητέρα και Τούρκο πατέρα. Ήρθα στη Γαλλία όταν ήμουν 6 χρονών. Στο σπίτι μιλούσαμε γαλλικά και τουρκικά. Άρχισα να συγκρίνω τις γλώσσες, τις διαφορές και τις ομοιότητες τους στη διατύπωση, τις έννοιες και τις εκφράσεις. Από εκεί άρχισα να δίνω προσοχή σε πολιτιστικούς κώδικες, πολιτιστικές μίξεις και επιρροές. Η καριέρα μου είναι διεθνής, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική.

Τώρα που ζω τον κινεζικό πολιτισμό για περισσότερα από 10 χρόνια έχει αυξηθεί η ευαισθησία μου στη διαπολιτισμική διαχείριση. Μπορεί πραγματικά να φέρει σημαντικές ενδείξεις για το πώς να συνεργαζόμαστε με πολυπολιτισμικές ομάδες και σε μια διεθνή οργάνωση. Αυτή η πολυπολιτισμική ζωή είναι πολύ εμπλουτιστική και πολύ εμπνευσμένη. Διαμορφώνει ένα όραμα. Μου αρέσει να καλλιεργώ ότι είναι μοναδικό, ιδιαίτερο και επώνυμο. Η παγκοσμιοποίηση έχει την τάση να ωθεί προς την υπερβολική ενότητα. Προτιμώ να διασκεδάζω και να δημιουργώ απρόσμενες γέφυρες. Αυτό είναι καλό και για την καινοτομία.

Στο βιβλίο «μυστικά της εργασίας σε 5 ηπείρους: Ευημερία μέσω της δύναμης της πολιτιστικής ποικιλομορφίας», όπου συμμετείχα στη συγγραφή του, δείχνει μια αυθεντική και χωρίς αποκλεισμούς προοπτική για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της πολιτιστικής ποικιλομορφίας. Ήμουν ένας από τους 145 συντελεστές που έζησαν και εργάστηκαν σε τουλάχιστον 2 διαφορετικές χώρες από τις 110 χώρες που κλήθηκαν να μοιραστούν ιστορίες ζωής και εργασίας, που αποτυπώνονται σε 4 κεφάλαια: 1- Ηγεσία με όραμα και αυθεντικότητα, 2- Καλλιέργεια ανθρώπων και πολιτισμού, 3 – Καινοτόμος Σχεδιασμός & Δημιουργία, 4- Έμπνευση Επικοινωνίας & Σχέσης. Η συμμετοχή μου ήταν στο Design and Creation, όπως μπορείς να φανταστείς!

Έχοντας και εγώ μια πολυπολιτισμική ζωή και δύο εθνικότητες, όταν συναντώ ανθρώπους με νοοτροπία multi-culti αισθάνομαι πραγματικά ενθουσιασμένος. Θέλω λοιπόν να σε ρωτήσω σχετικά. Ο σύζυγός σου είναι Κινέζος και αυτό σας κάνει ένα γάλλο-τουρκό-κινέζικο ζευγάρι που ζει στη Γαλλία. Πώς καταφέρνετε να διατηρείτε επαφή με τις οικογένειές σας και πώς σας έχει βοηθήσει αυτή η πολιτισμική ποικιλομορφία;

Συνεχώς πηγαίνω από το WhatsApp στο WeChat 😉 Δεν είμαι του FaceTime. Η φωνητική συνομιλία με κάνει να νιώθω πιο κοντά στο άτομο με το οποίο μιλάω. Είναι πιο οικείο για μένα. Ευτυχώς βρισκόμαστε στην ψηφιακή εποχή με ισχυρές εφαρμογές επικοινωνίας και κοινωνικών μέσων που μας επιτρέπουν να διατηρούμε τακτική επαφή με τους αγαπημένους μας.

Έχω κατεβάσει το WeChat από το 2011 και αυτό με βοήθησε πολύ να κατανοήσω το ψηφιακό οικοσύστημα της Κίνας, για να αναφέρω μόνο ένα από τα πιο ισχυρά κινεζικά κοινωνικά μέσα. Βλέπω ήδη πώς ο δυτικός κόσμος εμπνέεται όλο και περισσότερο από τις πλατφόρμες και τις εφαρμογές της Κίνας.

Παρόλα τα ποίκιλλα και εκπληκτικά ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να βρίσκεται κανείς με τους αγαπημένους του, πρόσωπο με πρόσωπο. Είχα μια καλή επαφή με την τουρκική πλευρά μου αυτό το καλοκαίρι. Ελπίζω να μπορέσω να πάω σύντομα στην Κίνα τόσο για να δω τον πεθερό μου και τους φίλους μου όσο  και για να συγκρίνω με το τελευταίο μου ταξίδι στην Κίνα τον Οκτώβριο του 2019.

Daphne Postacioglu

Αυτή η πολυπολιτισμική ζωή είναι πολύ εμπλουτιστική και πολύ εμπνευσμένη. Διαμορφώνει ένα όραμα. Μου αρέσει να καλλιεργώ ότι είναι μοναδικό, ιδιαίτερο και επώνυμο. Η παγκοσμιοποίηση έχει την τάση να ωθεί προς την υπερβολική ενότητα. Προτιμώ να διασκεδάζω και να δημιουργώ απρόσμενες γέφυρες.

Είσαι, προφανώς, ένα πολύ δημιουργικό άτομο. Από που αντλείς έμπνευση;

Σαν άνθρωπος μου αρέσει να παρατηρώ. Μου αρέσει να παρακολουθώ τους ανθρώπους, πώς ζουν, τι κάνουν. Μου αρέσει να σκέφτομαι τους ανθρώπους. Τους φαντάζομαι και τους φέρνω στο μυαλό μου όταν βρίσκομαι σε διαδικασία δημιουργίας. Δημιουργώ περσόνες, πρόκειται για μια πολύπλευρη μεθοδολογία. Επίσης έχω μεγάλη περιέργεια. Ανιχνεύω καλλιτέχνες, σχεδιαστές, συγγραφείς κάθε είδους – μαζεύω τρόφιμα, αντικείμενα, φωτογραφίες, γλύπτες, ζωγράφους. Η δημιουργικότητα είναι ένας τόσο ευρύς κλάδος που έχει τη δύναμη να ανακτήσει έναν μεγάλο αριθμό πεδίων. Οι συνθήκες και το περιβάλλον είναι επίσης ευνοϊκά στοιχεία για τη δημιουργικότητα. Ειδικά όταν δεν είναι πολύ επαναλαμβανόμενα ή μονότονα. Η διαφορετικότητα και οι νέες καταστάσεις είναι θετικοί παράγοντες για την τόνωση της δημιουργικότητας.

Διάβασα μια συνέντευξη της Vera Wang που έλεγε ότι είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή για δουλειά. Ανεξάρτητα από το αν είναι βράδυ Σαββάτου με φίλους ή Κυριακή βράδυ χαλαρώνοντας στο σπίτι, αν χτυπούσε το τηλέφωνο, εκείνη απαντούσε και ήταν διαθέσιμη. Ξέρω ότι είσαι παντρεμένη, πώς διατηρείς μια ισορροπία μεταξύ εργασίας και οικογένειας; Συμφωνείς με τη Βέρα ή έχεις διαφορετικό τρόπο ζωής;

Δεν με πειράζει να εργάζομαι 7 ημέρες την εβδομάδα καθώς αγαπώ τη δουλειά μου και τον τομέα στον οποίο εργάζομαι. Για μένα το πιο σημαντικό είναι να έχω ελεύθερο χρόνο ανεξάρτητα από το αν είναι Κυριακές ή Τετάρτες. Προσπαθώ να έχω ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά μου, τους φίλους μου και επίσης για τον εαυτό μου. Φυσικά όταν εργάζεσαι σε μια εταιρεία, το καθημερινό πρόγραμμα είναι σημαντικό να τηρείται, καθώς αποτελεί μέρος μιας συλλογικής οργάνωσης και εργασίας που έχει συσταθεί. Αλλά βλέπω ενδιαφέροντα πράγματα να συμβαίνουν μετά τον covid-19, όπως ευέλικτα γραφεία ή πλήρως απομακρυσμένες θέσεις. Η εργασία από το σπίτι μπορεί να είναι δύσκολη. Μπορεί να είναι υπερβολικά επεμβατική, γι’ αυτό συνιστώ πραγματικά αυτοπειθαρχία με κάποια διαλείμματα, εκτός οθόνης, να παίρνουμε λίγο αέρα κ.λπ. Μου αρέσει να τρέχω ή να περπατώ, να κάνω στρέτσινγκ ή να κάνω γιόγκα. Πιστεύω στην ισορροπία του νου, του σώματος και της ψυχής με κοινωνική ζωή αλλά και προσωπικό χρόνο μόνο με τον εαυτό μας.

Η πανδημία έπληξε και τη βιομηχανία της μόδας και πέρυσι ώθησε τις εταιρείες μόδας να υιοθετήσουν ψηφιακές λύσεις. Πιστεύεις ότι η ψηφιακή μόδα μπορεί να είναι μια απάντηση σε ζητήματα βιωσιμότητας και συμπερίληψης;

Τα brands μόδας δεν έχουν άλλη επιλογή από το να γίνουν γνώστες του ψηφιακού κόσμου ώστε να προσαρμοστούν και να συμβαδίσουν με τον ψηφιακή αλλαγή. Είναι θεμελιώδες για τους επώνυμους οίκους μόδας να επανασχεδιάσουν ολόκληρη τη σχέση καταναλωτή-μπράντας καθώς δεν υπάρχουν πλέον τυπικά τμήματα καταναλωτών, ούτε γεωγραφικοί περιορισμοί και ούτε λύσεις που ταιριάζουν σε όλους. Η ψηφιακή μόδα είναι ήδη πιο συμπεριληπτική.

Ήδη πριν από την πανδημία, η μόδα είχε προσεγγίσει μια οικολογικά υπεύθυνη διάσταση στη φάση του σχεδιασμού και της παραγωγής. Η πανδημία έχει ωθήσει τις εμπορικές μπράντες να επανεξετάσουν και να μεταφέρουν την παραγωγή (νέες αναδυόμενες μπράντες, οι D2C (Direct-to-consumer) μπράντες δημιουργούν βιώσιμη παραγωγή στην αλυσίδα εφοδιασμού τους). Για τις καθιερωμένες μπράντες δε, η παραγωγή έχει μεταφερθεί μερικώς και η μετατροπή βρίσκεται σε εξέλιξη. Δεν είναι εύκολο να αναθεωρηθεί ολόκληρη η καθιερωμένη παραγωγική διαδικασία αν όμως τεθεί σαν προτεραιότητα μπορεί να γίνει.

Υπάρχει επίσης το σκεπτικό να κάνουμε λιγότερα αλλά καλύτερα πράγματα. Η πανδημία ήταν ένα φρένο στην ιδέα της κατανάλωσης, το οποίο μας οδήγησε να ξανασκεφτούμε τον όγκο των συλλογών. Πράγματι, η υπερπαραγωγή επικρίνεται όλο και περισσότερο. Στην πραγματικότητα, η παραγωγή αναθεωρείται και βελτιώνεται, αλλά ο όγκος παραμένει σταθερός. Όσο η ανάπτυξη βασίζεται στην πώληση νέων προϊόντων, το πρόβλημα της υπερπαραγωγής θα παραμείνει.

Αυτό οδηγεί στην ανάπτυξη της αγοράς μεταχειρισμένων και της οικονομίας του διαμοιρασμού.

Η πανδημία υπήρξε επιταχυντής της ψηφιακής ανάπτυξης, πέρα ​​από το ηλεκτρονικό εμπόριο, παρέχοντας μια ακόμη πιο δημιουργική και εμπνευσμένη εμπειρία (περιεχόμενο βίντεο,  ενισχυμένη πραγματικότητα), εμβάθυνση καθώς και αλληλεπίδραση. Οι εβδομάδες μόδας, που διαταράχθηκαν από την ακύρωση εκδηλώσεων επέλεξαν την ζωντανή παρουσίαση των εβδομάδων μόδας στο διαδίκτυο με δυνατότητα αλληλεπίδρασης και συνομιλίας ή και κάλυψης διαφορετικών ζωνών ώρας για την παρουσίαση των συλλογών.

Όλο αυτό φέρνει μια αίσθηση δέσμευσης, ανοιχτού διαλόγου, εγγύτητας. Σπάει αυτή την ελιτίστικη, απρόσιτη εικόνα της πρώτης σειράς που υπήρχε στις εβδομάδες μόδας.

Αυτό το καλοκαίρι ήταν τραγικό. Η κλιματική αλλαγή μάς χτύπησε αλύπητα. Οι χώρες μας υπέστησαν μεγάλες πυρκαγιές. Στην Ιταλία, τον περασμένο Ιούλιο, καταγράφηκε η υψηλότερη θερμοκρασία (48,8 C) στην Ευρώπη. Πρόσφατα διάβασα ένα άρθρο στους Financial Times που έλεγε ότι πρέπει να μάθουμε να ζούμε με ακραία περιβαλλοντικά φαινόμενα. Ποιο είναι το μήνυμά σου για τους ανθρώπους που επηρεάστηκαν από τις πυρκαγιές και πιστεύεις ότι αυτή η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη ή ότι έχουμε χρόνο να την αλλάξουμε αναλαμβάνοντας δράση;

Το κάλεσμα για δράση είναι ξεκάθαρα ισχυρό. Δεν πρέπει να είναι επιλογή αλλά υποχρέωση. Είμαστε σχεδόν 8 δισεκατομμύρια στον πλανήτη και θα φτάσουμε τα 10 δισεκατομμύρια μέχρι το 2050. Αν όλοι ενεργήσουμε συνειδητά, αναλάβουμε ευθύνες, έστω και μικρές ελπίζω ότι θα είμαστε σε θέση να επιβραδύνουμε τουλάχιστον την εξάπλωση των ακραίων φαινομένων. Πρέπει να βοηθήσουμε τη φύση να αναγεννηθεί. Σε ορισμένες χώρες η κυβέρνηση έχει ενεργό ρόλο στα περιβαλλοντικά ζητήματα. Αλλά ο κόσμος δεν είναι ενωμένος σε αυτό το επίπεδο.

Είναι πολύ λυπηρό να βλέπεις τη φύση να καίγεται αυτό το καλοκαίρι. Ζώα απεβίωσαν, άνθρωποι χτυπήθηκαν, ορισμένοι έχασαν ό,τι είχαν. Δεν είμαστε ασφαλείς από πυρκαγιές ή άλλους περιβαλλοντικούς κινδύνους που θα χτυπήσουν ξανά. Πρέπει να είμαστε υποστηρικτικοί και να φροντίζουμε ο ένας τον άλλον. Αν είμαστε περισσότερο περιβαλλοντικά ευαίσθητοι και χρησιμοποιήσουμε τη δημιουργική μας ικανότητα προς αυτή την κατεύθυνση, θέλω να πιστεύω ότι μπορεί να κάνουμε μια θετική αλλαγή.

Ποια είναι η πρόβλεψή σου για τη μόδα την επόμενη δεκαετία; Θα καταφέρουμε να βελτιώσουμε τον τρόπο ζωής της ψηφιακής μόδας (τρισδιάστατα σχέδια, τρισδιάστατες εκτυπώσεις, ψηφιακά avatars, ψηφιακές ντουλάπες) προκειμένου να μειώσουμε την κατανάλωση και να βοηθήσουμε στην οικοδόμηση ενός βιώσιμου περιβάλλοντος ή πρέπει να βρούμε κάποιον άλλο τρόπο;

Πρόκειται για μια καμπύλη μάθησης. Τρισδιάστατες εκτυπώσεις ή ψηφιακές ντουλάπες, ψηφιακοί εκθεσιακοί χώροι, εκδηλώσεις ψηφιακής μόδας διαμορφώνουν τη μεταμόρφωση της βιομηχανίας της μόδας προς ένα πιο βιώσιμο και φιλικό προς το περιβάλλον τοπίο. Η ψηφιοποίηση πηγαίνει την εμπειρία σε άλλο επίπεδο, αλλά δεν μπορούν να χάσουν την υλική τους υπόσταση τα πάντα, ούτε και πρέπει. Είμαι σίγουρη ότι θα βρεθεί μια σχετική ισορροπία.

Με γοητεύει το πώς τα avatars έχουν προχωρήσει πέρα ​​από τα βασικά. Πόσο έχει αυξηθεί η παρουσία τους στη ζωή μας τόσο ως brand-avatar όσο και ως personal-avatar, κάτι που επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει μια φανταστική αναπαράσταση του προσωπικού του στυλ, αντανακλώντας μερικές φορές αυτό στο οποίο φιλοδοξεί να μοιάζει. Τα άβαταρ είναι εξαιρετικά σημαντικά για τις μπράντες και συνολικά για τη βιομηχανία της μόδας. Η ψηφιακή μόδα δίνει επομένως μεγάλες ευκαιρίες για την γέννηση νέων σχεδιαστών, καθώς και για την εξερεύνηση νέων επιπέδων στυλ από τους χρήστες.

Ο τρόπος ζωής της ψηφιακής μόδας αγκαλιάζει πιο εύκολα τις πολλαπλές πτυχές ενός χρήστη και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξερευνηθούν οι υποκατηγορίες καταναλωτών. Συνάμα με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, το πραγματικό μέλλον της ψηφιακής μόδας είναι εδώ για να κάνει τους πραγματικούς/εικονικούς κόσμους πιο ρευστούς, αναδεικνύει την ποικιλομορφία και την συμπερίληψη και αν συνδυαστεί με κίνητρα με επίκεντρο το περιβάλλον, τότε θα είναι μια μεγάλη συλλογική νίκη.

Daphne Postacioglu

Τα brands μόδας δεν έχουν άλλη επιλογή από το να γίνουν γνώστες του ψηφιακού κόσμου ώστε να προσαρμοστούν και να συμβαδίσουν με τον ψηφιακή αλλαγή. Είναι θεμελιώδες για τους επώνυμους οίκους μόδας να επανασχεδιάσουν ολόκληρη τη σχέση καταναλωτή-μπράντας καθώς δεν υπάρχουν πλέον τυπικά τμήματα καταναλωτών, ούτε γεωγραφικοί περιορισμοί και ούτε λύσεις που ταιριάζουν σε όλους. Η ψηφιακή μόδα είναι ήδη πιο συμπεριληπτική.

Γνωρίζω ότι εργάζεσαι στην +86, creative agency, με έδρα το Παρίσι και τη Σαγκάη, συνδέοντας δύο κόσμους. Πες μου περισσότερα για το τι κάνεις, ποιοι είναι οι πελάτες σας και τι μπορούν να περιμένουν από το +86.

Δημιουργούμε περιεχόμενο που μεταφέρεται από πολιτισμό σε πολιτισμό. Στο Plus 86, προσαρμόζουμε τη διασυνοριακή δημουργία περιεχομένου της μπράντας και τη δημιουργία περιεχομένου αποκλειστικά για την Κίνα για τις μπράντες εκείνες που θέλουν να επικοινωνήσουν με αυτή την αγορά. Η Κίνα αναπτύσσεται και αλλάζει γρήγορα, οι μπράντες καλούνται να προσαρμόζουν συνεχώς τον τρόπο που επικοινωνούν. Ακολουθώντας το DNA της μπράντας, δημιουργούμε περιεχόμενο λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον έκφρασης και τα προφίλ των καταναλωτών στο πλαίσιο των πολιτιστικών κωδικών της Κίνας.

Στην πραγματικότητα, +86 είναι ο τηλεφωνικός κωδικός της Κίνας, οπότε συνδέουμε τον κόσμο με την Κίνα.

Η ομάδα μας γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ Ευρώπης και Κίνας. Αποτελούμενη από γαλλικά και κινέζικα ταλέντα, η ομάδα του Παρισιού συνεργάζεται στενά με τα κεντρικά γραφεία των εμπορικών σημάτων, ενώ η ομάδα της Σανγκάης μας παρέχει ενημερωμένη ανάλυση των τάσεων της τοπικής αγοράς. Συνδυάζουμε τη γαλλική τεχνογνωσία για να δημιουργήσουμε εκλεπτυσμένες και όμορφες διαφημιστικές καμπάνιες με την κινεζική ευελιξία που λειτουργεί και προσαρμόζεται γρήγορα.

Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με πολλές μάρκες από τη βιομηχανία ομορφιάς, πιο συγκεκριμένα με μάρκες φροντίδας του δέρματος. Η ζήτηση για μάρκες φροντίδας του δέρματος στην Κίνα είναι σε συνεχή αύξηση, αλλά η αγορά γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική με την παρουσία ισχυρές τοπικών ετικετών. Η δουλειά μας είναι να παρέχουμε τις καλύτερες δημιουργικές απαντήσεις που να ταιριάζουν στην κινεζική αγορά. Το ψηφιακό οικοσύστημα στην Κίνα είναι πολύ ιδιαίτερο, καθώς και η εμπειρία των πελατών. Επομένως, η δουλειά μας είναι να επιλύσουμε ζητήματα πολιτισμικής προσαρμογής που σχετίζονται με την καλλιέργεια της παρουσίας μιας μάρκας στην Κίνα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο λέμε “Plus 86, δημιουργικότητα πέρα ​​από τα όρια” 🙂

Τι πρέπει να περιμένουμε από τη Δάφνη στο εγγύς μέλλον (έργα, νέοι στόχοι);

Ενώνω τις τελείες. Υπάρχουν συγκεκριμένοι πυλώνες στη ζωή μου, τόσο επαγγελματικοί όσο και προσωπικοί, που προσπαθώ να συνδυάσω: πολιτισμική ποικιλομορφία, δημιουργικότητα, εικόνα και σχέδιο, διεθνής και κινέζικη αγορά. Κάνω μια προσπάθεια να δώσω περισσότερο νόημα σε αυτό που κάνω καθώς και να συνεχίσω να εκπαιδεύομαι στον τομέα μου. Φέτος άρχισα να διδάσκω δημιουργικότητα και είναι μια πολύ όμορφη εμπειρία που θέλω να συνεχίσω. Θέλω να βρίσκομαι κοντά στις νέες γενιές γιατί είναι αυτές που θα διαμορφώσουν το μέλλον. Με ενθουσιάζει πολύ η ιδέα της αλληλεπίδρασης μεταξύ κουλτούρας και γενεών.Έχω επίσης αρχίσει να μαθαίνω Κινέζικα και μπορώ να πω ότι δεν είναι καθόλου εύκολο.  Και αν η πανδημία μας επιτρέψει να ταξιδέψουμε ξανά, θα εξερευνήσω και θα ανακαλύψω νέες περιοχές του κόσμου. Θα ήθελα για παράδειγμα να πάω στη Λατινική Αμερική: Μπουένος Άιρες στην Αργεντινή, Παταγονία στη Χιλή/Αργεντινή. Να περπατήσω σε πόλεις και άγριες περιοχές που κόβουν την ανάσα. Να πάρω μια γεύση από το πώς ζουν οι άνθρωποι σε αστικές και πιο απομακρυσμένες περιοχές. Να εμπνευστώ από άλλους πολιτισμούς, παραδόσεις, πιστεύω και να βάλω σε λειτουργία τις πέντε αισθήσεις μου με ενθουσιασμό μέσα από τα χρώματα, τις μυρωδιές, τα τοπία, τα μοτίβα, τους ήχους, το φως, τις τέχνες.

Ως καλλιτεχνική διευθύντρια ποια συμβουλή μπορείς να μας δώσεις σχετικά με το Beauty Magic; (Εύχομαι να μεγαλώσει ως περιοδικό και να έχει την ευκαιρία να συνεργαστούμε στο μέλλον. Άνθρωποι σαν την Δάφνη κάνουν αυτόν τον κόσμο πιο φωτεινό, αισθητικά αναβαθισμένο και δυνατότερο).

Σε ευχαριστώ που ζητήσες τη γνώμη μου για το Beauty Magic.

Δεδομένου ότι δεν μιλάω ούτε διαβάζω ελληνικά, θα σχολιάσω μόνο την οπτική πλευρά και τη δομή του.

Θα ήθελα να μάθω πώς καταλήξατε στο όνομα της Beauty Magic. Ποια είναι η ιστορία και η ιδέα πίσω από αυτό; Με εξιτάρει, υποθέτω ότι θα καταλάβω καλύτερα την οπτική ταυτότητα του BM.

Βλέπω μια έντονη εκδοτική αίσθηση προς στην καλλιτεχνική κατεύθυνση. Προτείνω να παίξετε ακόμη περισσότερο με μεγέθη κειμένου και όμορφες τυπογραφίες, ίσως ένα μείγμα 2/3 διαφορετικών γραμματοσειρών για να βοηθήσετε την ιεραρχία του περιεχομένου. Η διάταξη θα μπορούσε επίσης να παίξει περισσότερο με τη θέση του κειμένου και τη διάταξη των εικόνων για να δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό σχέδιο και να είναι πιο ελκυστικό για τον αναγνώστη. Θα μου άρεσε να προσφέρει περισσότερο χώρο για τα visuals (αρχική σελίδα). Σίγουρα θα κρατούσα αυτό που δουλεύει όμορφα, τη σαφήνειά του, το ασπρόμαυρο + 1 μονό χρωμα. Θα ήμουν πολύ ευτυχής να το δούμε μαζί. Το κύριο σημείο είναι ο προσανατολισμός που θέλετε να δώσετε στην εξέλιξη του Beauty Magic.

Αφού χαιρετηθήκαμε και βλέποντας την εικόνα της στην οθόνη του MacBook μου να χάνεται, νιώθω υπέροχα που είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τη Δάφνη. Αλλά δεν ήταν αρκετό. Έχω πιό πολλές ερωτήσεις και είμαι σίγουρος πως η Δάφνη έχει πολλά περισσότερα να μοιραστεί μαζί μας. Πιο πολύ όμως μου λείπει η θετική και φιλική της ένέργεια που η Δάφνη έχει πάντα επάνω της. Οπότε, δεν θα της πώ αντίο αλλά à bientôt όπως λένε οι Γάλλοι. Έχουμε πολλά να συζητήσουμε και υπόσχομαι να επανέλθω.

Περιμένω τα σχόλια σας στο email μου

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Tags: +86Daphne PostacioglufashionSwarovskiVOGUE

Related Posts

influencer - beautymagic.gr
Fashion

«Τι Δήλωσες στο Μηχανογραφικό;» «Influencer!»

17/10/2021
Milano Fashion Week SS22 - beautymagic.gr
Fashion

Milano Fashion Week SS22: Streetstyle και Fashion Shows στη Μετά Covid Εποχή

09/10/2021
fashion statements -beautymagic.gr
Fashion

6 Fashion Statements που σε Αφορούν

06/10/2021
sustainability - beautymagic.gr
Fashion

Μόδα Χωρίς Σεζόν για Περισσότερη Βιωσιμότητα

04/10/2021
No Result
View All Result

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

  • 10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Βαφή μαλλιών στο σπίτι: Πάρτε πινέλο, φορέστε παλιό t-shirt και ξεκινάμε!

    3 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μάθαμε τι κάνουν οι top δερματολόγοι στο σπίτι τους για τέλειο δέρμα

    2 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ανανέωση της ντουλάπας επιβάλλεται!

    173 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πώς να οργανώσετε τα καλλυντικά σας!

    74 shares
    Share 0 Tweet 0
Next Post
happiness - beautymagic.gr

Η Ευτυχία Δε Γεννά Καλλιτέχνες

stylist - beautymagic.gr

11 Συμβουλές για να Γίνεις Επιτυχημένος Στυλίστας

influencer - beautymagic.gr

Επάγγελμα Influencer

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Useful links

  • Home
  • About Us
  • Contact

Magazine

the spring issue 2021 - beautymagic.gr

Κατεβάστε το Ηλεκτρονικό μας
Τεύχος ΔΩΡΕΑΝ

© 2020 beautymagic all rights reserved.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact

© 2020 beautymagic all rights reserved.

The Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

✕
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Read moreOkNo