Ως γυναίκα επιχειρηματίας, δεν είδα ποτέ τον εαυτό μου ως απλά μία δυνατή πωλήτρια – βλέπω τον εαυτό μου, στην επιχείρηση, να είμαι δίπλα στους πελάτες μου βοηθώντας τους στη σωστή επιλογή αγορών για τα καταστήματα τους και όχι να προσπαθώ να τους πείσω για την ενίσχυση των τζίρων μας.
Είμαι τόσο παθιασμένη με αυτό που κάνω, που διασκεδάζω να μιλάω γι ‘αυτό.
Στην αρχή της επιχειρηματικής μου σταδιοδρομίας, δεν είχα προϋπολογισμό για μάρκετινγκ αλλά και καμία χρηματοδότηση.
Εκείνη τη στιγμή, εν μέσω κρίσης, αποφάσισα να μη δω τα προβλήματα, αλλά τις ευκαιρίες – και ξαφνικά όλα άρχισαν να μπαίνουν μαγικά στη θέση τους. Χρειάζεται θάρρος. Και αυτό καμιά φορά σημαίνει να κάνεις και λάθη.