Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Subscribe
Aftermath: Fashion Revolution Week 2021 και Πρακτικές για να Γίνεις και Εσύ Μέρος της Επανάστασης

Aftermath: Fashion Revolution Week 2021 και Πρακτικές για να Γίνεις και Εσύ Μέρος της Επανάστασης

Home News & Analysis
Erika Malvassori

Erika Malvassori

Reading Time: 4 minutes

ShareTweetPin
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Ως μέλη της βιομηχανίας της μόδας δεν μπορούμε να παραμελούμε όλα εκείνα τα events που συμβάλλουν στη βελτίωση των συνθηκών και των πρακτικών που χρησιμοποιούνται για να κάνουμε τη μόδα πιο ηθική και αειφόρο. Μια από αυτές τις διοργανώσεις είναι και το Fashion Revolution Week το οποίο διεξάγεται κάθε χρόνο προς τιμήν της επετείου της κατάρρευσης του εργοστασίου Rana Plaza στις 24 Απριλίου του 2013 κατά την οποία σκοτώθηκαν 1.138 άνθρωποι και πολύ περισσότεροι τραυματίστηκαν.

Το Fashion Revolution Week 2021, με τίτλο “Δικαιώματα, Σχέσεις και Επανάσταση”, διεξήχθη από τις 19 μέχρι τις 25 Απριλίου και απέσπασε τη μεγαλύτερη συμμετοχή και συμβολή σε σχέση με τις αντίστοιχες διοργανώσεις των τελευταίων χρόνων. Ταυτόχρονα, η θεματολογία του κινήθηκε γύρω από τη διασύνδεση των ανθρωπίνων και των περιβαλλοντικών δικαιωμάτων με στόχο να βρεθούν βιώσιμες και αποτελεσματικές λύσεις.

Ας εστιάσουμε όμως στις πρακτικές που χρησιμοποιήθηκαν από το Fashion Revolution αλλά και τους τρόπους που μπορείτε και εσείς να γίνετε μέλη της επανάστασης!

Basic Steps

Τα βασικά προωθητικά βήματα που ακολούθησαν και ακολουθούν για να ενσαρκώσουν το όραμα τους είναι η δημιουργία των hashtag #WhoMadeMyClothes? (802k posts) και #WhatsInMyClothes (18.7k posts) τα οποία χρησιμοποιούσαν τα τελευταία χρόνια σαν κινητήριες δυνάμεις στα social media αλλά και του φετινού #WhoMadeMyFabric? (5000+ posts). Κατά συνέπεια κυκλοφόρησαν και τις αντίστοιχες απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά με τα hashtag #IMadeYourClothes (210k posts) και #IMadeYourFabric (1000+ posts). Έδωσαν έτσι βήμα στους ανθρώπους αλλά και στα brands να δημιουργήσουν μια ψηφιακή συζήτηση μέσω της παραγωγής περιεχομένου. Είναι εμφανές ότι υπάρχει διαφορά όσον αφορά τη χρήση των hashtag αυτών η οποία ωστόσο οφείλεται στο γεγονός ότι το  #WhoMadeMyFabric? και το #IMadeYourFabric είναι τα πιο πρόσφατα και λιγότερο αφομοιωμένα. Ίσως μάλιστα αυτό να αποτελεί και ένα πάτημα για τη διεξαγωγή πιο μεγάλων ενεργειών για την ενημέρωση του κοινού πράγμα που θα μπορούσαν κάλλιστα να εκμεταλλευτούν τα brands. 

Aftermath-beautymagic.gr

Στο πλαίσιο των hashtag ξεκίνησαν και μια καμπάνια με αφίσες που φέρουν τους τίτλους “Who Made My Clothes?”, “Who Made My Fabric?”, “I Made Your Clothes” και “I Made Your Fabric” ωθώντας έτσι τους υποστηρικτές τους να κολλήσουν τις αφίσες στα παράθυρα τους ως ένδειξη διαμαρτυρίας και απαίτησης απαντήσεων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19. 

Campaigns

Πέραν των κλασικών μεθόδων, follow στα social media, εγγραφή στο newsletter και δωρεές, ο φορέας αυτός επιστράτευσε εργαλεία και ιδέες που καλούν για μια δυναμική και επαναστατική διαδραστικότητα. Η Fashion Revolution στη προσπάθεια της να ευαισθητοποιήσει και να εκπαιδεύσει τα σύγχρονα brands πάνω στη σημασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των εργαζομένων τους αλλά και τον αντίκτυπο που έχουν οι διαδικασίες παραγωγής τους και η εφοδιαστική τους αλυσίδα στο περιβάλλον, εξέδωσε έναν οδηγό συμμετοχής στο έργο της.

Aftermath-beautymagic.gr

Αρχικά, κάλεσε τα brands να απαντήσουν στα hashtag #WhoMadeMyClothes?, #WhatsInMyClothes και την πιο πρόσφατη προσθήκη τους #WhoMadeMyFabric? μέσω των social media παροτρύνοντας έτσι τους πελάτες τους να πληροφορηθούν για τις πρακτικές παραγωγής των προϊόντων τους. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο και με τη χρήση των αντίστοιχων hashtag #IMadeYourClothes & #IMadeYourFabric τους ωθεί να μοιραστούν φωτογραφίες και βίντεο των ανθρώπων που φτιάχνουν τα ρούχα είτε ενώ εργάζονται είτε κατεβάζοντας τις αφίσες της καμπάνιας με τους εργαζόμενους να τις κρατάνε. Έδωσαν μάλιστα και ένα προτεινόμενο μήνυμα για τη διευκόλυνση και την καλύτερη μετάδοση της πληροφορίας. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι μπορούν μέσω ενός συγκεκριμένου template να μεταφράσουν την αφίσα της καμπάνιας στη γλώσσα ή τη διάλεκτο των εργαζομένων τους δίνοντας έτσι μια πιο πολυποίκιλη πολιτισμική διάσταση στο ζήτημα. Χρησιμοποιώντας λοιπόν τα hashtag αυτά και κάνοντας tag την Fashion Revolution (@fash_rev) μπορούν να επωφεληθούν και οι ίδιοι αλλά και ο φορέας και η βιομηχανία της μόδας. 

Μερικές ακόμα πρακτικές μεγαλύτερου εύρους είναι η διοργάνωση event εκ μέρους των ίδιων των brand όπως είναι η προβολή ταινιών, συζητήσεις με ειδικούς του χώρου, εκθέσεις, δημιουργικά workshop, ανταλλαγές ρούχων ή/και συνεντεύξεις ανάμεσα στους πελάτες και τους δημιουργούς. Η προβολή των ταινιών θα μπορούσε να συμπεριλαμβάνει και φιλμ μικρού ή μεγάλου μήκους όπως είναι κάποιο ντοκιμαντέρ που θα έδειχνε την παραγωγή των προϊόντων από την αρχή μέχρι το τέλος της παραγωγικής διαδικασίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ταυτόχρονα σε phygital επίπεδο οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις βιτρίνες τους είτε κολλώντας είτε ζωγραφίζοντας το μήνυμα που αναγράφεται στις αφίσες του φορέα  και ανεβάζοντας φωτογραφίες από την κίνηση τους αυτή στους λογαριασμούς τους στα social media. 

Μέσα σε αυτή την ποικιλία ενεργειών υπάρχει και ένα project που λέγεται Fashion Open Studio και έχει στόχο την άμεση αλληλεπίδραση των εταιρειών μόδας με τους πελάτες τους. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του Fashion Revolution Week 2021, 60 σχεδιαστές από 20 χώρες άνοιξαν τις πόρτες ψηφιακά στο κοινό και του επέτρεψαν να “μπουν” στο στούντιο τους και να γνωρίσουν τους ανθρώπους που φτιάχνουν τα ρούχα τους. 

Time to act

Πέρα από τα brands όμως, υπάρχουν πράγματα που μπορούν να κάνουν και οι ίδιοι ακόλουθοι του Fashion Revolution. Μπορείς για παράδειγμα να στείλεις email σε brands που ακολουθείς και προτιμάς μέσω μιας συγκεκριμένης φόρμας στην ιστοσελίδα, την οποία μπορείς να συμπληρώσεις με τα στοιχεία σου και της εταιρείας και να τη στείλεις μέσω της ίδιας της ιστοσελίδας. Ταυτόχρονα, έχεις τη δυνατότητα να επικοινωνήσεις με το brand μέσω του Twitter και συγκεκριμένα με τη χρήση ενός προτεινόμενου μηνύματος στο οποίο συμπληρώνεις το username της εταιρείας, το όνομα σου, το email σου και τη χώρα σου και μπορείς αυτόματα να το ανεβάσεις μέσω της ιστοσελίδας. Με τον ίδιο τρόπο και με ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα μπορείς να γράψεις προϊοντικές κριτικές ρωτώντας τους για τη διαδικασία παραγωγής των ρούχων τους και των υφασμάτων που χρησιμοποιούν. 

Aftermath-beautymagic.gr

Το Fashion Revolution Week δεν είναι η μοναδική περίοδος στην οποία μπορεί κανείς να συμβάλει στο έργο του φορέα. Πρόκειται για πρακτικές και προωθητικές ενέργειες που ο καθένας μας μπορεί να κάνει όλο το χρόνο. Μετά από μια έντονη χρονιά για τη βιομηχανία της μόδας με τις επιπτώσεις του COVID-19 στην παγκόσμια οικονομία έχει έρθει ο καιρός να γίνει μια ιδεολογική επανεκκίνηση. Η διαφάνεια και η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι οι βασικότερες επιχειρηματικές αξίες. Τα brand και οι influencers οφείλουν να ενημερώνουν το κοινό τους και να το βοηθούν να εξελιχθεί. 

Η μόδα πέρα από τρόπος έκφρασης είναι και ένα πεδίο πειραματισμού και ανάπτυξης. Ας αναρωτηθούμε λοιπόν όλοι μαζί, who made our clothes, what’s in our clothes and who made our fabric. 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Tags: brandsFashion Revolution

Related Posts

Influencers-beautymagic.gr
News & Analysis

Ποιούς Ενοχλούν οι Influencers και Γιατί

14/06/2021
It’s Game On!
News & Analysis

It’s Game On!

29/04/2021
n-5-eau-de-parfum-spray-BEAUTYMAGIC
News & Analysis

Πώς η Coco Chanel Άλλαξε τον Τρόπο που Μυρίζουν οι Γυναίκες

10/04/2021
jobs in the beauty industry with the highest incomes-beautymagic
News & Analysis

Ποιες θέσεις εργασίας στο χώρο της ομορφιάς αφήνουν checks με πολλά μηδενικά;

10/04/2021
No Result
View All Result

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

  • 10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Βαφή μαλλιών στο σπίτι: Πάρτε πινέλο, φορέστε παλιό t-shirt και ξεκινάμε!

    3 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μάθαμε τι κάνουν οι top δερματολόγοι στο σπίτι τους για τέλειο δέρμα

    2 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ανανέωση της ντουλάπας επιβάλλεται!

    183 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πώς να οργανώσετε τα καλλυντικά σας!

    16 shares
    Share 0 Tweet 0
Next Post
Dos and Don'ts των Fashion Accounts-beautymagic.gr

5 Dos and Don'ts των Fashion Accounts

nanolash - beautymagic.gr

Beauty Must-haves: Ένα Serum για τις Τέλειες Βλεφαρίδες!

Cruella - Beautymagic.gr

Cruella de vie

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Useful links

  • Home
  • About Us
  • Contact

Magazine

the spring issue 2021 - beautymagic.gr

Κατεβάστε το Ηλεκτρονικό μας
Τεύχος ΔΩΡΕΑΝ

© 2020 beautymagic all rights reserved.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact

© 2020 beautymagic all rights reserved.

The Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

✕
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Read moreOkNo