Η εταιρεία H&M επέλεξε τη Nicki Minaj ως το κεντρικό πρόσωπο της εορταστικής της καμπάνιας, με την ίδια την τραγουδίστρια να ποστάρει μία φωτογραφία της πολυαναμενόμενης αυτής συνεργασίας στο Instagram, με τη λεζάντα «All new H&M Holiday Campaign shot in Scotland. Stay tuned».
H ιστορία έχει κεντρικό πρόσωπο ένα κοριτσάκι που θέλει να ακούσει ένα παραμύθι από τους γονείς του (Minaj και Williams) τις παραμονές των Χριστουγέννων. Μόλις ο Williams λέει τη φράση “Once upon a time” η κρεβατοκάμαρα της μικρής μετατρέπεται σε ένα μαγεμένο δάσος όπου εκεί πρέπει να βρει και να κατατροπώσει τον κακό αδερφό του Άγιου Βασίλη και έτσι να σώσει τα Χριστούγεννα.
Φυσικά οι συλλογές που θα δείτε παρακάτω στις φωτογραφίες, βρίσκονται ήδη προς πώληση και στα καταστήματα αλλά και online.