Μετά από ένα χρόνο όπως το 2020 όπου τα brands προσπάθησαν να κάνουν update τις marketing και διαφημιστικές τους καμπάνιες, για να έρθουν πιο κοντά στον καταναλωτή, όπου ξαφνικά βρέθηκε κλεισμένος στο σπίτι, το 2021 φέρνει κάποιες αλλα-γές στο influencer marketing. Όμως πέρα από τα δυσάρεστα γεγονότα που ήρθαν με την εξάπλωση του Covid-19, το influencer marketing, είναι ακόμα ένας από τους πιο δημοφιλής και αποτελεσμα-τικούς τρόπους προώθησης προϊόντων.
Έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του τομέα marketing για κάθε brand του fashion και beauty τομέα και όχι μόνο.
Ιδιαίτερα το τελευταίο χρόνο, η προσέγγιση των influencers από τα brands έχει αυξηθεί ραγδαία, οι εταιρείες επενδύουν ολοένα και περισσότερο στους content creators για να επικοινωνούν με τον κόσμο και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Κάποια πράγματα όμως έχουν αλλάξει κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, όχι μόνο οι επιχειρήσεις έχουν μάθει να λειτουργούν virtually, αλλά και οι κατανα-λωτές έχουν στραφεί στο διαδίκτυο για να πρα-γματοποιούν τις αγορές τους. Όποτε περνώντας τόσο χρόνο στα social media έχουν αυξηθεί οι απαιτήσεις τους, τόσο από τα brands και τον τρόπο επικοινωνίας που παρέχουν, όσο και από τους influencers και τον τρόπο που θα διαλέξουν να διαφημίσουν ένα προϊόν.