Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact
  • Sign in
  • Subscribe
  • Newsletter
No Result
View All Result
Beauty Magic - Ο Κόσμος της Μόδας και της Ομορφιάς
  • Subscribe
Dos and Don'ts των Fashion Accounts-beautymagic.gr

5 Dos and Don’ts των Fashion Accounts

Home Fashion
Erika Malvassori

Erika Malvassori

Reading Time: 5 minutes

ShareTweetPin
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Μετά από τη συζήτηση μας στο Instagram δεν μπορούσα παρά να φέρω το θέμα αυτό και σε γραπτή μορφή, με την ελπίδα πως θα μπορούσε να αποτελέσει ένα εγχειρίδιο για όλους εσάς που ξεκινάτε τώρα κάποιο fashion account αλλά και για όσους επιθυμούν να δώσουν μια νέα πνοή σε έναν ήδη υπάρχων λογαριασμό. Πλέον, οι λογαριασμοί στο Instagram και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το κομμάτι της μόδας αποτελούν μια μορφή digital επιχείρησης. Υπάρχουν στατιστικά, μετρήσεις και insights που μπορούν να προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες και δωρεάν feedback για τον λογαριασμό μας και την βελτίωση του αλλά και εργαλεία marketing και προώθησης που με ένα μικρό ποσό μπορούν να αυξήσουν ποσοτικά και ποιοτικά το engagement με το κοινό μας. 

Γεννιούνται έτσι κάποια βασικά dos και don’ts που κάθε κάτοχος ενός λογαριασμού με επαγγελματικές και μη προοπτικές καλό είναι να έχει στο νου του τόσο στο ξεκίνημα όσο και στην πορεία της ανάπτυξης του οράματος του. Τα social media στα οποία συναντάμε συνήθως τα fashion accounts είναι το Instagram και το Tik Tok λόγω του ότι συνδυάζουν φωτογραφίες, οπτικοακουστικό περιεχόμενο και κείμενο με ευκολία και αμεσότητα, δίνεται ωστόσο μεγαλύτερη έμφαση στο πρώτο μέσο λόγω ευχρηστίας. 

Ας ξεκινήσουμε!

Dos and Don'ts των Fashion Accounts-beautymagic.gr

  1. Success is a Triptych 

Do: Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω τα fashion accounts αποτελούν πλέον μια μορφή καθαρά digital επιχείρησης. Ιδιαίτερα στο ξεκίνημα σου αλλά και σε περίπτωση που αποφασίσεις να δώσεις μια νέα πνοή στο λογαριασμό σου στην πορεία της εξέλιξης του, πρέπει να έχεις στο νου σου ένα τρίπτυχο ερωτήσεων:

– Ποιά θέλω να είναι η αισθητική του λογαριασμού μου;
(Εδώ εντάσσονται το ύφος των κειμένων, η διάταξη του περιεχομένου, η θεματολογία κλπ.)

– Ποιό είναι το target group μου;
(Μιλάμε για το ηλικιακό φάσμα στο οποίο απευθύνεσαι/Καλό είναι να δώσεις την προσοχή σου στο Gen Z κοινό, τους Millennial και μακροπρόθεσμα τους Gen A)

– Τι είναι αυτό που με κάνει να ξεχωρίζω από άλλους αντίστοιχους λογαριασμούς;
(Η ερώτηση αυτή φυσικά συνεπάγεται την έρευνα και την εύρεση των βασικών σου ανταγωνιστών που με τη σειρά τους, μπορούν ασυνείδητα να σου δώσουν πληροφορίες και ως εκ τούτου να σε βοηθήσουν να ξεχωρίσεις)

Don’t: Μην κάνεις σπασμωδικές κινήσεις ανεβάζοντας ασυνάρτητο περιεχόμενο που δε σε αντιπροσωπεύει και δεν περνάει το μήνυμα που θες.  Ένας λογαριασμός μόδας δεν είναι απλή υπόθεση γιατί πλέον πρόκειται για ένα πολύ ανταγωνιστικό πεδίο. Η οργάνωση είναι το παν για αυτό και συνιστάται να κάνεις ένα πλάνο στρατηγικής. Σε περίπτωση που πιστεύεις πως είναι ένα χάος και δεν μπορείς να βρεις την αρχή, μην επαναπαύεσαι. Ξεκίνα με το τρίπτυχο αυτό και θα δεις πως θα γεννηθούν νέα ερωτήματα και νέες απαντήσεις οι οποίες με τη σειρά τους θα σε βοηθήσουν να οργανωθείς επαρκώς. 

  1. Be Open & Honest

Do: Η διαφάνεια και η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι 2 βασικά χαρακτηριστικά που κάθε επιχείρηση οφείλει να διαθέτει για να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό της. Αντίστοιχα και ιδιαίτερα στο πλαίσιο ενός fashion account, οι διαχειριστές και οι κάτοχοι μπορούν να τα πετύχουν δείχνοντας τα παρασκήνια της παραγωγικής διαδικασίας και φέρνοντας τους ακόλουθους σε επαφή με τους δημιουργούς και το πρόσωπο πίσω από την όλη ιδέα. Για παράδειγμα, φωτογραφίες και οπτικοακουστικό υλικό από τα εργαστήρια στα stories και σε post αποτελούν μια καλή πηγή διαφάνειας και ανάδειξης των πρακτικών που χρησιμοποιούνται. 

Don’t: Μην αφήνεις τους ακόλουθους σου στο σκοτάδι, μην υπόσχεσαι πράγματα που δεν μπορείς να τους προσφέρεις και μη χτίζεις μια ουτοπική και επιφανειακή εικόνα γιατί πολύ εύκολα, έστω και ένας ακόλουθος σου μπορεί να μάθει την αλήθεια και να εκθέσει εσένα και το λογαριασμό σου με ανεπανόρθωτες συνέπειες. 

Dos and Don'ts των Fashion Accounts-beautymagic.gr

  1. Advertising is key

Do: Σημαντικό κομμάτι για την ανοδική πορεία ενός fashion account είναι η χρήση μιας ποικιλίας προωθητικών ενεργειών. Μερικές από αυτές είναι η προώθηση μέσω του φιλικού περιβάλλοντος, μέσω άλλων accounts με τα οποία θα μπορούσαν να γίνουν κάποιες προϊοντικές συνεργασίες και giveaways αλλά και μέσω των διαφημίσεων επί πληρωμή και συγκεκριμένα το εργαλείο Facebook Ads. Πιο απλές προωθητικές κινήσεις αποτελούν τα hashtags, τα οποία προϋποθέτουν έρευνα για την εύρεση των πιο στοχευμένων για την εκάστοτε εταιρεία και το post, και τα stories όπως για παράδειγμα με το feature/ αυτοκόλλητο “Support Small Business” ή το “Countdown” για την πρόκληση ενθουσιασμού για κάποιο συγκεκριμένο γεγονός. 

Don’t: Καλό είναι να κρατήσεις τις ισορροπίες και να μην το παρακάνεις με τις προωθητικές ενέργειες γιατί μπορεί να φανεί ότι σε ενδιαφέρει περισσότερο να αναδειχθεί ο λογαριασμός σου παρά το να προσφέρεις στο κοινό σου ποιοτικό περιεχόμενο. Επίσης, κάνε με μια συγκεκριμένη συχνότητα giveaways και διαγωνισμούς, για να δώσεις ένα “limited” χαρακτήρα στο brand σου. Ας μη ξεχνάμε ότι η αίσθηση της αποκλειστικότητας, η ιδέα του “limited” και η αλληλεπίδραση είναι στοιχεία κλειδιά για ένα ποιοτικό engagement. 

Dos and Don'ts των Fashion Accounts-beautymagic.gr

  1. Educate

Do: Η συνεχής ενημέρωση είναι απαραίτητη για να κρατήσεις το ενδιαφέρον των ακολούθων σου αλλά και για να κάνεις ακόμα πιο ισχυρό το δεσμό εμπιστοσύνης που χτίζεται με τον καιρό. Η Eva Chen, η διευθύντρια συνεργασιών μόδας στο Instagram, έχει υπερτονίσει πολλές φορές τη σημασία που έχει για το κοινό όταν ένα fashion account ενημερώνει τους ακόλουθους του για τις νεότερες προσθήκες στο υπό συζήτηση social media και για το πως μπορούν να επωφεληθούν από αυτές τόσο οι ίδιοι οι ακόλουθοι όσο και ο λογαριασμός. Για παράδειγμα, όταν ένα brand ενημερώνει τους πελάτες του για το πως λειτουργεί το Instagram Shopping και ποια είναι τα οφέλη του, κερδίζει ποιοτικούς ακόλουθους που θα τους ακολουθήσουν για να τους συμβουλευτούν για μελλοντικές προσθήκες κάνοντας ταυτόχρονα και αγορές από τα προϊόντα του λογαριασμού. 

Don’t: Μπορεί εσύ να ξέρεις πως να χρησιμοποιήσεις ένα νέο feature γιατί το μελέτησες και έκανες την έρευνα σου για προσωπικό σου κέρδος, δεν μπορείς όμως να παίρνεις ως δεδομένο ότι το ξέρουν και οι ακόλουθοι σου. Οφείλεις να τους εκπαιδεύσεις και να τους βοηθήσεις να μάθουν πως λειτουργεί και γιατί είναι καλό και για τους δυο σας αυτή η νέα προσθήκη αλλά και πως μπορούν να ευχαριστηθούν περισσότερο το περιεχόμενο σου. 

Και ας μη ξεχνάμε ότι δεν είναι όλες οι λειτουργίες και τα εργαλεία, νέα και παλιά για όλους τους λογαριασμούς. Καλό είναι να τα φιλτράρεις και να δεις ποιο μπορεί να σου αποφέρει το μεγαλύτερο κέρδος, από την “παραγωγή” μέχρι την “κατανάλωση” του περιεχομένου, ανεξαρτήτως του ποια πλατφόρμα χρησιμοποιείς. 

Dos and Don'ts των Fashion Accounts-beautymagic.gr

  1. Post Frequently 

Do: Είναι σημαντικό να κρατάς το κοινό σου σε εγρήγορση και να του προσφέρεις πρωτότυπο περιεχόμενο. Συνίσταται να ανεβάζεις 2 με 3 φωτογραφίες την ημέρα ανάλογα με τον όγκο του αρχείου που διαθέτεις και την αισθητική που έχεις επιλέξει. Ωστόσο, επειδή πολλοί στο ξεκίνημα τους δε διαθέτουν αρκετό υλικό για αυτού του είδους την αλληλεπίδραση, τουλάχιστον 1 φωτογραφία την ημέρα είναι αναγκαία σε συνδυασμό με πιο δυναμική δραστηριότητα στις ιστορίες στις οποίες καλείς το κοινό σου να γίνει μέρος της δημιουργικής διαδικασίας. 

Don’t: Μην ανεβάζεις περιστασιακά και ανοργάνωτα τα posts σου γιατί θα δημιουργήσεις χαοτικές διακυμάνσεις στη σχέση σου με το κοινό και θα δώσεις την εντύπωση ότι δεν δείχνεις το απαραίτητο ενδιαφέρον και αγάπη τόσο για το brand όσο και για τους ακόλουθους σου. 

Dos and Don'ts των Fashion Accounts-beautymagic.gr

Αυτά είναι μόνο μερικά tips and tricks για μια αποτελεσματικότερη απόδοση των fashion accounts αλλά και για ποιοτικότερο engagement με τους πελάτες. Η βιομηχανία της μόδας σε συνδυασμό με το ψηφιακό τοπίο δίνουν αμέτρητες επιλογές και ευκαιρίες που όχι μόνο είναι δωρεάν αλλά μπορούν να δώσουν άμεσα boost τόσο σε digital όσο και σε phygital επιχειρήσεις. Μπορεί στην αρχή να φαίνεται δύσκολο, και ας είμαστε ειλικρινείς είναι, αλλά είναι και θέμα μεθοδικότητας και συνήθειας. 

Be brave cause the best is yet to come!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Tags: Fashion AccountsInstagramtipsποιοτικότερο engagement

Related Posts

influencer - beautymagic.gr
Fashion

«Τι Δήλωσες στο Μηχανογραφικό;» «Influencer!»

17/10/2021
Milano Fashion Week SS22 - beautymagic.gr
Fashion

Milano Fashion Week SS22: Streetstyle και Fashion Shows στη Μετά Covid Εποχή

09/10/2021
fashion statements -beautymagic.gr
Fashion

6 Fashion Statements που σε Αφορούν

06/10/2021
sustainability - beautymagic.gr
Fashion

Μόδα Χωρίς Σεζόν για Περισσότερη Βιωσιμότητα

04/10/2021
No Result
View All Result

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

  • 10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    10 πράγματα που πρέπει να πετάξεις άμεσα από το σπίτι σου!

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Βαφή μαλλιών στο σπίτι: Πάρτε πινέλο, φορέστε παλιό t-shirt και ξεκινάμε!

    3 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μάθαμε τι κάνουν οι top δερματολόγοι στο σπίτι τους για τέλειο δέρμα

    2 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ανανέωση της ντουλάπας επιβάλλεται!

    173 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πώς να οργανώσετε τα καλλυντικά σας!

    73 shares
    Share 0 Tweet 0
Next Post
nanolash - beautymagic.gr

Beauty Must-haves: Ένα Serum για τις Τέλειες Βλεφαρίδες!

Cruella - Beautymagic.gr

Cruella de vie

MAN SKINCARE-BEAUTYMAGIC.GR

-Γιε μου, πού πας; - Μάνα, θα Πάω για Concealer

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Useful links

  • Home
  • About Us
  • Contact

Magazine

the spring issue 2021 - beautymagic.gr

Κατεβάστε το Ηλεκτρονικό μας
Τεύχος ΔΩΡΕΑΝ

© 2020 beautymagic all rights reserved.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
No Result
View All Result
  • Latest
  • Make Up
  • Nails
  • Fashion
  • Hair
  • Skincare
  • Magazine
  • SIGN IN
  • SUBSCRIBE
  • NEWSLETTER
  • Contact

© 2020 beautymagic all rights reserved.

The Newsletter

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

✕
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it. Read moreOkNo