Τα τελευταία χρόνια, το Influencer marketing έχει τεράστια δυναμική στο χώρο της μόδας. Σύμφωνα με το www.businessinsider.com, οι εταιρίες σκοπεύουν να ξοδέψουν έως και 15 δισεκατομμύρια δολάρια για το Influencer marketing ως το 2022. Η μελέτη πιστοποίησε πως για κάθε 1$ που ξοδεύεται για influencer marketing, τα έσοδα των εταιριών ανέρχονται έως και 6,50 $. Ο αριθμός των influencers προβλέπεται να αυξηθεί ως το 2025 κατά 30,6%.
Οι πιο δημοφιλείς fashion influencers, μέσω των social media, έχουν τη δυνατότητα όχι μόνο να προσεγγίζουν εκατομμύρια καταναλωτές, αλλά παράλληλα μέσα από αυτά να διηγούνται ιστορίες για τις μάρκες και τα προϊόντα που καλούνται να προωθήσουν. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, οι εταιρίες επενδύουν σε αυτά τα πρόσωπα, προκειμένου να ξεχωρίσουν σε μια ανταγωνιστική αγορά και μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους.
Οι fashion influencers προωθούν και διαμορφώνουν τις νέες τάσεις στη βιομηχανία της μόδας. Πολλοί από αυτούς γίνονται πρέσβειρες συγκεκριμένων εταιριών μόδας, ενώ άλλες φορές συνεργάζονται με ξακουστούς σχεδιαστές μόδας σε διάφορες εκδηλώσεις που αφορούν στη μόδα.
Ας δούμε τους 10 top fashion ifluencers για το 2020.
COLE SPROUSE (32.6 MILLION) : Πρόκειται για έναν κορυφαίο ηθοποιό, φωτογράφο και fashion influencer. Είναι γνωστός για τους ρόλους του στο The suite life of Zack & Cody Και το Riverdale της Disney Channel. Πρόσφατα, έχει κάνει κάποια σημαντικά βήματα στη μόδα, αντλώντας έμπνευση από τη Δύση, και ο GQ τον έχει ονομάσει ακόμα και ως “Ε/merging Style Icon” το 2018.
CHIARA FERRAGNI (19.3 MILLION): Το πάθος της για το στυλ καθώς και η δημοτικότητα που απέκτησε την ενέπνευσαν να ξεκινήσει τη δική της συλλογή ρούχων “Chiara Ferragni Collection”. Ξεχωρίζει για το στυλ της, και τα τελευταία 10 χρόνια έχει συνεργαστεί με πολλούς μεγάλους οίκους μόδας όπως η Chanel και η Dior.
CAMILA COELHO (6.2 MILLION): Είναι μια fashion influencer και σχεδιάστρια μόδας που κατάγεται από τη Βραζιλία και μένει στο Λος Άτζελες. Έχει περπατήσει στο κόκκινο χαλί για το MET GALA 2019, και συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους οίκους μόδας, όπως η Dior. Πρόσφατα έγινε πρέσβειρα σε μια καμπάνια με το μήνυμα “ ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΛΗΨΙΑΣ”, με την ελπίδα να αλλάξει το στίγμα σχετικά με αυτήν την νευρολογική διαταραχή.
LAUREN CONRAD (6.1 MILLION): Γεννήθηκε στην Αμερική και έγινε γνωστή μέσα από την διάσημη τηλεοπτική εκπομπή “Laguna Beach”. Σήμερα είναι συγγραφέας, σχεδιάστρια μόδας και fashion influencer. Λάνσαρε το 2009 τη συλλογή “ LC Lauren Conrad”, σε συνεργασία με την Kohls, με την οποία συνεργάζεται μέχρι και σήμερα. Η Lauren είναι επίσης ιδρυτής του Paper Town, καθώς και συνιδρυτής του διαδικτυακού ιστότοπου με όνομα “ The Little Market”, που εξειδικεύεται στο εμπορικό δίκαιο με όνομα.
AIMEE SONG (5.6 MILLION): Είναι μια fashion influencer με έδρα το Λος Άτζελες. Σχεδίασε γυαλιά ηλίου για την Gentle Monster το 2017, τα οποία πουλήθηκαν σε λιγότερο από 22 λεπτά. Είναι επίσης η συγγραφέας του best-seller “Capture Your Style”. Η πρόσφατη συλλογή της για την εταιρία “Revolve” ήταν η πιο δημοφιλής σε πωλήσεις συλλογή για την εταιρία μέχρι σήμερα.
MIRSALEHI (6,2 MILLION): Είναι μια fashion influencer, με καταγωγή από την Ολλανδία που μετράει πάνω από 5,5 εκατομμύρια ακόλουθους στο instagram και περίπου 326 χιλιάδες συνδρομητές στο youtube. Έχει συνεργαστεί με αξιοσημείωτες εταιρίες μόδας όπως η Express x. Λάνσαρε επίσης το Gisou Honey καθώς και το Infused Hair Oil με λάδι, το οποίο παράγεται από το μέλι που υπάρχει στον κήπο των μελισσών Mirsalehi.
JULIE SARIÑANA (5.7 MILLION): Το 2009 ξεκίνησε το blog της προκειμένου να εμπνεύσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. To 2019, άρχισε τη συνεργασία της με την Billabong, μια εταιρία ενδυμάτων. Η συνεργασία αυτή στέφθηκε με επιτυχία και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες συνεργασίες της εταιρίας καθώς, η συλλογή πουλήθηκε σε 185+ εμπόρους λιανικής πώλησης συμπεριλαμβανομένων των εταιριών Nordstrom και Selfridges. Στο Billapong.com επίσης, από την πρώτη εβδομάδα πουλήθηκε το 50% της συλλογής.
.
OLIVIA PALERMO (6.4 MILLION): Είναι μια από τις κορυφαίες fashion influencers και μένει στη Νέα Υόρκη. Ξεκίνησε την καριέρα της στο χώρο της μόδας συμμετέχοντας στην εκπομπή του MTV “The City”. Παράλληλα, συνεργάστηκε με την Diana Von Fürstenberg και αργότερα στο τμήμα των αξεσουάρ του περιοδικού Elle. Επίσης, έχει συνδράμει στη δημιουργία των εξωφύλλων των μεγαλύτερων περιοδικών μόδας όπως είναι το Elle, το Instyle, το Cosmopolitan, το Harper’s Bazaar κ.α.
ALEXA CHUNG (4.1 MILLION FOLLOWERS): Έχει εργαστεί ως παρουσιάστρια σε τηλεοπτική εκπομπή, ως σχεδιάστρια μόδας και ως μοντέλο. Το 1017 κυκλοφόρησε τη δική της επωνυμία ρούχων που είναι διαθέσιμη στο Net-a-Porter καθώς και στο Matches. Διατηρεί επίσης μια μακροχρόνια συνεργασία με την AG Jeans από το 2015.
KAREN WAZEN BAKHAZI (5.3 MILLION) : Είναι μια εξαιρετικά δημοφιλής fashion influencer της Μέσης Ανατολής. Είναι ιδρυτής της εταιρίας “Karen Kazen Eyewear. Έχει γίνει εξώφυλλο σε μερικά από τα πιο σημαντικά περιοδικά μόδας όπως η Grazia καθώς και το Harper’s Bazaar Arabia.